Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag de zwarte Genexis vervangen, zodat ik mijn UDM-Pro rechtstreeks via een SFP+ kabel kan aansluiten. Helaas is de ONT keuze tool in de war en denkt ie dat jullie hier helemaal geen glasvezel aansluiting leveren :-(

 

 

Graag ontvang ik wat hulp om toch aan de juiste media converter te komen. Ik denk dat het zoiets moet zijn als tk01-ftu-patchcover-scapc?

Misschien dat de servicetool in de war is omdat ik de experia box 12 er al tussenuit heb gehaald?


Ik heb die zelfde melding, al meer dan twee maanden.


Misschien dat de servicetool in de war is omdat ik de experia box 12 er al tussenuit heb gehaald?

De servicetool werkt alleen tussen 08:00-20:00 en alleen met de KPN box + KPN DNS servers.

Ik weet het, het is raar, maar dat is de enige manier waarop het voor mij werkte…


@gunrh Thanks! Dan ga ik vrijdag maar eens een poging wagen met de box er weer tussen :-/


@AroglDarthu welkom op onze community! Het lijkt erop dat er inderdaad iets niet goed ging met de servicetool. Dat zou nu opgelost moeten zijn, zou je het nog eens kunnen proberen?


@Thomas van KPN Thanks! Nu doet de tool het!
@gunrh Het is niet nodig om de ExperiaBox er weer tussen te zetten.

 


Oeps… Ik dacht op “beste antwoord” te klikken bij het antwoord van Thomas, maar de pagina was nog aan het laden waardoor nu mijn voorlaatste reactie als antwoord aangemerkt staat. Ik zie geen mogelijkheid om dat nog te wijzigen...


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb t antwoord aangepast 😊