Skip to main content
Antwoord

Vrijwel dagelijks uitvallen internet en tv

• January 17, 2025
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik heb regelmatig (vrijwel dagelijks) last van uitvallen internet tijdens thuiswerken, zeer irritant! Verbinding wordt wel weer binnen een paar minuten hersteld.

Ook regelmatig de laatste tijd uitvallende tv ontvangst via Arris box maar vooral bij 2e tv zeer vaak "hangende” tv tijdens gebruik van de app of gewoon niet op willen starten van de programma's via de KPN-app.

Gezien de te vaak voorkomende problemen overweeg ik overstap naar Ziggo (afwachten of dat beter werkt maar is de moeite waard om te proberen, vooral nu de abonnementen 50% goedkoper worden aangeboden).

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Tokoo, is het alleen de Wifi die wegvalt, of valt er op dat moment meer weg? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. De vragen van Hans kunnen daarbij helpen. 

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de site. Via die weg kan ook het snelste meegekeken worden naar je verbinding.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

HansGlas
Slimmerik
  • January 17, 2025

Met uitvallen internet bedoel je:

glasvezel kastje in storing?

of modem reset?

of wifi doet het niet?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2025

wifi valt spontaan uit en herstelt zichzelf na een minuut.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hoi ​@Tokoo, is het alleen de Wifi die wegvalt, of valt er op dat moment meer weg? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. De vragen van Hans kunnen daarbij helpen. 

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de site. Via die weg kan ook het snelste meegekeken worden naar je verbinding.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 7, 2025

het internet valt steeds vaker weg; aangezien ik thuis werk is dit zeer lastig, een teams overleg met collega's was gisteren bijna niet te volgen (vooral geluid stottert maar ook het beeld).

Vanmorgen al 4x uitval internet gehad voor enkele minuten; verder zeer traag en haperend.

TV ontvangst is wel verbeterd, geen noemenswaardige storingen meer de afgelopen week maar het internet lijkt steeds vaker weg te vallen.

Jasper van KPN
Moderator

Dan zou ik zo snel mogelijk die terugbelafspraak maken ​@Tokoo, zodat er direct samen met jou meegekeken kan worden. Dat is de snelste weg om dit te bekijken, en op te lossen.