Skip to main content
Beantwoord

VVDSL (BR) snelheid

• November 1, 2015
  • 31 reacties
  • 1757 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 10, 2015
Hartelijk dank Joran, mochten ze er echt geen zin in hebben dan stuur ik wel een brief, wellicht dat ze het dan wel overwegen.

Ik heb alle begrip voor de overwegingen die het netwerkbeheer doen, het moet natuurlijk wel wat opleveren en vergt een investering van KPN, maar dat betekent nog niet dat ik het met het besluit eens hoef te zijn ;)

Op hoop van zegen dan maar 😉

• Helper
  • November 13, 2015
Geachte TS,

ik ben van 24 mbit met 1800 meter tot de centrale naar 65 gegaan! (met ethernetkabel, niet wifi uiteraard).

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2016
Dit moet toch wel de tofste oplossing zijn die ik ooit heb gemarkeerd, maar het is gelukt om om te zetten naar een andere straatkast. Na een hoop overleg met het netwerkbeheer is de opdracht naar VolkerWessels gestuurd en is het vandaag uiteindelijk gelukt om de lijn over te zetten. Niet bepaald zonder slag of stoot, maar het resultaat mag er zijn. Nu ADSL op 15Mbit (17,5Mbit haalbaar), met de mogelijkheid voor VDSL (60Mbit) en misschien pairbonding (100Mbit). Dat wordt de volgende stap :)

wjb
Wijsgeer
  • February 10, 2016
FANTASTISCH! :D

wjb
Wijsgeer
  • February 10, 2016
dustphyte schreef op 13 nov '15 om 22:31u
Geachte TS,

ik ben van 24 mbit met 1800 meter tot de centrale naar 65 gegaan! (met ethernetkabel, niet wifi uiteraard).

Maar dat kan met wifi ook hoor, ik haal hier via de Experia Box V10 en ook via de KPN Wifi "versterkers" tot zo'n 300Mbps.

Hugo_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Vlugge Japie
  • March 7, 2016
Hi , bedankt voor je ontzettend leuke kaart! Is je VDSL inmiddels ook opgeleverd? Hoe is de snelheid nu?