Skip to main content
Beantwoord

Waar is mijn vraag?

  • June 9, 2020
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb op 6 juni een vraag gesteld over het ontbreken van 4G op mijn vakantieadres. Geen reactie gehad en mijn vraag is ook nergens meer te vinden. Hoe kan dat?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Rjes, welkom op het forum. Fijn dat je jouw topic hebt teruggevonden. Het is niet de bedoeling om topics dubbel te stellen, dat zorgt uiteindelijk alleen voor meer werk. Ik heb het dubbele topic dan ook verwijderd (je ziet hem in je profiel nog wel staan, maar hij is niet meer openbaar bereikbaar. Je originele topic hebt ik wat uitgebreidere titel gegeven en in de mobiele categorie geplaatst. Zoals Noordzee en RBxx al aangaven, het is nogal druk. We gaan nog inhoudelijk reageren op je topic, maar ik kan op dit moment nog niet zeggen wanneer, we werken namelijk op chronologische volgorde door topics heen. Wellicht komen er in de tussentijd nog reacties van andere forumgebruikers. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 9, 2020

Hallo @Rjes Als je klikt op je naam, dan krijg je een overzicht van jouw activiteiten.

Hier Geen G4  staat jouw eerdere vraag.

Het is erg druk op het forum, wachttijd voor een reactie van KPN is meerdere dagen.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 9, 2020

Hoi @Rjes ,

Jouw vraag staat hier:

https://forum.kpn.com/internet-9/geen-g4-500435
 

Ol dit moment duurt het ongeveer vijf dagen voor er een moderator langs komt. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2020

OK, inmiddels gevonden via mijn profiel. Het forum is misschien niet juist gekozen, ik heb de vraag nu bij mobiel internet geplaatst.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 10, 2020

Hoi Rjes, welkom op het forum. Fijn dat je jouw topic hebt teruggevonden. Het is niet de bedoeling om topics dubbel te stellen, dat zorgt uiteindelijk alleen voor meer werk. Ik heb het dubbele topic dan ook verwijderd (je ziet hem in je profiel nog wel staan, maar hij is niet meer openbaar bereikbaar. Je originele topic hebt ik wat uitgebreidere titel gegeven en in de mobiele categorie geplaatst. Zoals Noordzee en RBxx al aangaven, het is nogal druk. We gaan nog inhoudelijk reageren op je topic, maar ik kan op dit moment nog niet zeggen wanneer, we werken namelijk op chronologische volgorde door topics heen. Wellicht komen er in de tussentijd nog reacties van andere forumgebruikers.Â