Skip to main content
Vraag

Waar kan ik het aansluitpunt van KPN vinden?

• May 21, 2026
  • 6 reacties
  • 128 keer bekeken

Mijn aansluitpunt POA-25 van Ziggo is coax in de woonkamer. Hoe sluit ik nu de experia box aan welke ethernet is.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

POA-254 moet het zijn ipv POA-25

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Ergens anders, KPN doet helemaal niks met dat aansluitpunt. KPN heeft namelijk zijn eigen kabel. Heb je al in de meterkast gecontroleerd?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 21, 2026

Beste ​@Cathint jouw IS/RA kan er als volgt uit zien:

Voorbeelden van IS/RA punten

Of zoiets:

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Cathint, welkom bij de community! 🙂

De foto’s die ​@JanD hierboven heeft geplaatst zijn inderdaad perfecte voorbeelden om het IS/RA-punt op te zoeken. Zoals ​@Ik_Combineer ook aangeeft gebruikt KPN niet het Ziggo coax-aansluitpunt, maar een eigen aansluiting.

Vaak zit het IS/RA-punt in de meterkast, maar soms ook in de woonkamer of hal. Zodra je dat punt gevonden hebt, kun je daar de Experia Box op aansluiten.

Laat vooral weten of je het aansluitpunt kunt vinden, dan denken we graag verder met je mee! 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2026

De monteur komt, ik heb contact gehad met klantenservice. Bedankt voor de reactie.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Cathint, fijn om te horen dat er inmiddels contact is geweest en dat er een monteur ingepland staat!

Hopelijk werkt alles straks snel naar behoren. Mocht je daarna nog vragen hebben, dan helpen we hier natuurlijk graag verder. 🙂