Skip to main content

waar moet ik mijn modem op aansluiten? ik probeer de handleiding te volgen die op de kpn site staat weer gegeven alleen ik kan dit kastje niet vinden. Het gaat om een experia box v10. 

 

 


Heb je nog ergens een telefoonlijn je huis in lopen? Ik vermoed dat het daarop moet worden aangesloten.


Ik heb nog een ptt aansluiting vlak bij het andere kastje


Ik heb nog een ptt aansluiting vlak bij het andere kastje

Daar moet het op worden aangesloten. Wellicht heb je een varkenssnuit nodig om hem erin te prikken. Zat die niet bij het pakket, of levert KPN die niet meer?


 


Die zat niet bij het pakket

 


Die zat niet bij het pakket

 

Dan  haal je zo’n stekker even bij een radiozaak of een onderdelenhuis of een bouwmarkt. @Bramment 


Ik vind het vreemde adviezen (en dan zelfs gemarkeerd als beste antwoord), de topicstarter heeft overduidelijk (Box V10, DSL Y-kabel) een bonded VDSL2 aansluiting.

Mijn advies is om KPN klantenservice te bellen, zeggen dat je het zelf niet aangesloten krijgt en er daarom een monteur moet komen.

 


Ik denk dat KPN die nog wel kosteloos levert @Dicksooo 

Ik zou even langs de KPN winkel gaan @Bramment of er even een belletje aan wagen richting 0800-0402


Een varkenssnuitstekker gaat hier niet werken @XS4-Arjan 
Hoe wil je daar de 2 RJ11 stekkers van de Y-kabel op aansluiten?

Wat @Dicksooo bedoelt is dat @Bramment de rechter aansluiting nodig heeft voor pairbonding, de monteur is nodig om de aansluiting te vervangen.

Dus morgen even bellen met de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00) @Bramment en aangeven dat je het niet aangesloten krijgt.


Helemaal gelijk @GeSp Als pairbonding in het spel is, lost een varkenssnuit niets op. Bellen is dan het beste @Bramment .


Reageer