Skip to main content

Ik heb en vraag, Waarom zijn de istellingen voor de gebruik van en eigen modem zu geheim. Wij verhuuren vakantiewoningen in Lemmer en ik heb geen interesses mit probleemen met de gasten. Wij hebben alleen Lancom Routers in gebruik en wij hebben geen ondersteuning van KPN.

Dat is absolut niet good. Dat is niet voldoende…

Ze weten het niet op de technische afdeling ???

 

mvg

T.P.C. Franken

Directeur

Ik heb en vraag, Waarom zijn de istellingen voor de gebruik van en eigen modem zu geheim. Wij verhuuren vakantiewoningen in Lemmer en ik heb geen interesses mit probleemen met de gasten. Wij hebben alleen Lancom Routers in gebruik en wij hebben geen ondersteuning van KPN.

Dat is absolut niet good. Dat is niet voldoende…

Ze weten het niet op de technische afdeling ???

 

mvg

T.P.C. Franken

Directeur

 

 

Misschien moet u gewoon even op google raadplegen of contact zoeken met de leverancier van uw apparatuur.

KPN is niet verantwoordelijk voor uw apparatuur en hoeft niet van elk modem / router kennis te hebben.

KPN levert u een experiabox en als u besluit om deze niet te gebruiken dan zult u zelf moeten uitzoeken hoe die apparatuur aangesloten moet worden.

 

Mogelijk kunt u hier iets mee:https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/eigen-modem-instellen-en-gebruiken.htm

 

Admin: Een eigen modem? Hier lees je alles over hoe dat werkt bij KPN.


Dat snap ik, ik heb deze gegevens nodig: PPPoE authenticatie PAP met een gebruikersnaam en wachtwoord (bijv internet / internet).

de gebruiksnaam  en wachtwoord.

 

mvg

Thomas Franken

Marinapark Lemmer BV


Dat snap ik, ik heb deze gegevens nodig: PPPoE authenticatie PAP met een gebruikersnaam en wachtwoord (bijv internet / internet).

de gebruiksnaam  en wachtwoord.

 

mvg

Thomas Franken

Marinapark Lemmer BV

 

Gewoon even zoeken op de site en dan staat er b.v. bij een VDSL verbinding:

Internet

  • PPPoE via VLAN 6 (802.1q)
  • PPPoE authenticatie PAP met een gebruikersnaam en wachtwoord (bijv internet / internet).
  • Maximale pakket grote (mtu) 1500 bytes (rfc4638).
  • IPv4 adres + DNS servers via PPPoE verkrijgen.

Dat snap ik, ik heb deze gegevens nodig: PPPoE authenticatie PAP met een gebruikersnaam en wachtwoord (bijv internet / internet).

de gebruiksnaam  en wachtwoord.

 

mvg

Thomas Franken

Marinapark Lemmer BV

 

Gewoon even zoeken op de site en dan staat er b.v. bij een VDSL verbinding:

Internet

  • PPPoE via VLAN 6 (802.1q)
  • PPPoE authenticatie PAP met een gebruikersnaam en wachtwoord (bijv internet / internet).
  • Maximale pakket grote (mtu) 1500 bytes (rfc4638).
  • IPv4 adres + DNS servers via PPPoE verkrijgen.

 

KPN heeft geen wacht woorden, als u in uw eigen router een wachtwoord  en / of gebruikersaam moet invullen dan kunt u daar b.v. internet  invullen of iets anders.