Skip to main content
Ik vraag me af waar ik op mijn factuur of in mijn kpn kan vinden welke internet snelheid wordt aangeboden door kpn



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Niet zover ik weet, in je contract/overeenkomst zou tegenwoordig de te verwachten snelheid moeten staan.



De snelheid zoals genoemd in de geboden pakketten is zeker bij koper verbindingen een snelheid tot xxMb. Anders de postcode check op de kpn site gebruiken.
Goedemiddag @Moniwue. Om te bekijken wat de maximale internetsnelheid is log je in op in Mijn KPN (thuis) en klik je op "Extra opties wijzigen of toevoegen".



Hier krijg je te zien welke internetsnelheid (bekabeld) KPN verwacht te halen op jouw adres.





Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Ja dat heb ik zien staan maar dat is niet het antwoord op mijn vraag.

want volgens mij heb ik de snelheid verhoogt naar 200 want die mogelijkheid is er. Ik vind het alleen nergens terug in mijn KPN
Ah oke, dan heb ik jouw vraag niet goed begrepen. Dat zou je daar ook moeten zien. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik bekijken of de wijziging al is doorgevoerd en welke snelheid op dit moment geleverd wordt op jouw adres. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb de voor jou relevante gegevens ingevuld
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb jouw verbinding doorgemeten. De maximale haalbare snelheid is op dit moment 105Mb/s. Abonnement snelheid is 200Mb/s. De verbinding wordt geleverd over een VDSL verbinding. Zoals ik het bekijk kan de verbinding omgezet worden naar PairBonding, dan is er maximaal 200 MB/s mogelijk. Op deze pagina krijg je een uitleg over de verschillende Lijntypes. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken, dan zet ik het voor je in gang. Er zal een monteur bij je thuis langskomen om dit verder in orde te maken. Ik hoor graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer