Ik woon sinds 2 maanden in een nieuw appartement, waarbij ik bij aanvang een internet abbonement heb getracht af te nemen bij kpn. Het kon enkel bij kpn, omdat deze de enige leverancier is in de wijk.
De eerste 6 weken werd mijn abbonement iedere keer geannuleerd. De reden? Mijn adres stond niet in het register van kpn. Met heel veel moeite en geluk kreeg ik het voor elkaar om een monteur te pakken te krijgen. Na ongeveer 8Â weken was het dan toch eindelijk gelukt om mijn gegevens correct geregistreerd te krijgen.Â
Toch werd in week 9 dan toch opnieuw mijn bestelling geannuleerd. De reden? Men legt enkel nog glasvezel aan in de wijk en ik heb een koperaansluiting. Wanneer mijn straat aan de beurt is? Geen idee, allicht over 3 jaar, aldus de klantenservice. En nu?Â
Ik snap niet dat jullie koperaansluitingen annuleren, wanneer het niet vaststaat wanneer glasvezel geleverd kan worden? Je bent aan de goden overgeleverd, want de klantenservice kan je niks vertellen. Ik heb werkelijk geen idee hoe je dit moet oplossen? Internet is tegenwoordig een must have in woningen. Thuiswerken of iets regelen is nagenoeg onmogelijk nu. Jullie moeten toch duidelijkheid kunnen verschaffen over wanneer glasvezel gelegd gaat worden of op zijn minst een noodpakket sturen. Ik ben al zolang er internet in ons leven is, bekend met kpn, maar dit kan ik niet begrijpen en ben behoorlijk boos over de kwestie.Â