Skip to main content
Beantwoord

Waarom betaal ik aansluitkosten?

  • January 13, 2021
  • 1 reactie
  • 248 keer bekeken

Crimby
Nieuwkomer

Ik wil klant worden van KPN, maar om klant te mogen worden moet ik eerst aansluitkosten betalen. Waarom?

 

Ik betaal daarna toch al maandelijks voor de diensten? En glasvezel ligt er al en ik maak nu gebruik van KPN diensten via OXXIO. 
 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Crimby ,

KPN moet nu eenmaal administratieve handelingen verrichten voor het afsluiten van jouw abonnement. Hiervoor betaal je eenmalig aansluitkosten. 

Aan de andere kant ga jij ongetwijfeld profiteren van een leuke welkom-aanbieding. 

Per saldo heb je ongetwijfeld een voordeel.

 

De huidige acties voor nieuwe internetklanten: 

Kies jouw actie

Voor elke woonsituatie de beste wifi met KPN Wifi of KPN SuperWifi. Nu een tijdelijke actie: 2 SuperWifi punten cadeau of 6 maanden Internet en TV voor 35,- /mnd Meer informatie

2 SuperWifi punten
cadeau t.w.v. 199,-

Meer informatieKPN SuperWifi + Remote

6 maanden Internet
& TV voor 35,- /mnd

Meer informatieKPN Wifi


 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 15, 2021

Hallo @Crimby ,

KPN moet nu eenmaal administratieve handelingen verrichten voor het afsluiten van jouw abonnement. Hiervoor betaal je eenmalig aansluitkosten. 

Aan de andere kant ga jij ongetwijfeld profiteren van een leuke welkom-aanbieding. 

Per saldo heb je ongetwijfeld een voordeel.

 

De huidige acties voor nieuwe internetklanten: 

Kies jouw actie

Voor elke woonsituatie de beste wifi met KPN Wifi of KPN SuperWifi. Nu een tijdelijke actie: 2 SuperWifi punten cadeau of 6 maanden Internet en TV voor 35,- /mnd Meer informatie

2 SuperWifi punten
cadeau t.w.v. 199,-

Meer informatieKPN SuperWifi + Remote

6 maanden Internet
& TV voor 35,- /mnd

Meer informatieKPN Wifi