Skip to main content

  L.S.,   Zou graag per omgaande per mail van u willen weten waarom ik voor Cloud Diensten moet betalen. Ben een particulier en heb Geen bedrijf. Moet elke maand een bedrag van € 2,42 betalen waar is dat voor?? Kunt u mij hierover tekst en uitleg geven.   Met Vriendelijke Groet.   R.J.E. Hagenouw

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste @Nieuwkomer1, welkom! Wat vreemd! Ik durf het niet meteen te zeggen. Op jouw particuliere abonnement kan ik inderdaad geen Cloud diensten vinden. En het klantnummer wat je erbij zet, lijkt inderdaad zakelijk te zijn. Daar heb ik dan weer geen inzicht in 😞. Je kunt je vraag het beste op het zakelijke forum stellen of contact opnemen met de collega's via 0800-0403. Hopelijk kunnen zij je dan verder helpen! 


ik krijg ook steeds elke maand een factuur, maar geen enkele reactie van jullie ……

het abonnement geeft aan verlopen te zijn, maar ik krijg wel de factuur elke maand.

graag of stoppen met facturen sturen en datgeen teveel betaald retourneren of doorzetten svp.

je moet overigens een hele zoektocht doen om jullie online of telefonisch (wel vreemd wanneer je dit abonnement verzorgt) te pakken te krijgen.

ben benieuwd of hier wel een reactie op komt….. weer even duimen ….


ik krijg ook steeds elke maand een factuur, maar geen enkele reactie van jullie ……

het abonnement geeft aan verlopen te zijn, maar ik krijg wel de factuur elke maand.

graag of stoppen met facturen sturen en datgeen teveel betaald retourneren of doorzetten svp.

je moet overigens een hele zoektocht doen om jullie online of telefonisch (wel vreemd wanneer je dit abonnement verzorgt) te pakken te krijgen.

ben benieuwd of hier wel een reactie op komt….. weer even duimen ….

Hallo @cloud diensten , dat lijkt een zakelijke dienst te zijn, bel morgen even met de zakelijke  helpdesk via 0800 0403

Succes