Ik word door die chatbot doorgestuurd naar community met mijn vraag. Snap niet waarom community en waarom je geen medewerker van kpn krijgt te spreken. Kan alleen maar bellen, maar bellen lukt ook niet altijd. Schriftelijk of via chat kan dan niet.
Het ging over een korting bij verlengen abonnement. Ik zag na het verlengen pas dat de korting nu minder is dan maand geleden.
Hallo kpnsperziebonen,
Ik word door die chatbot doorgestuurd naar community met mijn vraag. Snap niet waarom community en waarom je geen medewerker van kpn krijgt te spreken. Kan alleen maar bellen, maar bellen lukt ook niet altijd. Schriftelijk of via chat kan dan niet.
KPN is bereikbaar via oa 0800-0402, Facebook en X. De chat bestaat al geruime tijd niet meer. Dat was veel te tijdrovend en daardoor niet efficiënt.
Het ging over een korting bij verlengen abonnement. Ik zag na het verlengen pas dat de korting nu minder is dan maand geleden.
Dan had je beter niet kunnen verlengen. Verlengen is niet verplicht, je kunt ook gewoon jouw oude abonnement ongewijzigd laten doorlopen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.