Skip to main content

Waarom blokkeert kpn andere providers op de glasvezel buitengebied . De combinatie tussen solcon en kpn is wel heel vreemd  Solcon heeft nu het alleen recht samen met kpn ,alleen kpn ontkend dat er huis aansluitngen op glasvezel zijn in de buiten gebieden Maak zelf 2 maanden gebruik van glasvezel  verplicht door solcon ( dochter van kpn  ) om een jaar abonement af te sluiten. Geen enkele andere provider weet er iets van . Misschien iets meer bekent heid er over hoeft kpn ook dë show van   

( ik weet niets )door middel van brieven te sturen naar klanten van solcon.

Ward_ thanks

kijk hier heb ik dus een duidelijk antwoord. @Nick83 haal je info nu de volgende x bij dit persoon op kan je je agressie beter onder controle houden qua tekst. Ward_ nu is mij een heleboel duidelijk , gaat over regio Alkmaar. Het is jammer dat er bij de kpn iemand zit die zijn huidige klanten blij maakt met een dode mus , net zoals de laatste brief over voordelen als je kpn mobiel en solcon tv en internet samen hebt kan je gebruik maken van voordelen , nou jammer dus. Maar goed hoop dat kpn zijn info bulletin gaat verbeteren , en dat ze opschieten met de ombouw zodat dit maar 1 jaar onderbreking is na 45 jaar tevreden klant bij kpn zodat ik weer terug kan gaan , want solcon geeft in het geheel niets af en service is ver te zoeken slechte keus van kpn ?

Kwa telecom en internet zijn er door de jaren heen maar 2 of 3 grote partijen die de dienst uit maken. Voor kleine partijen valt er dan uiteindelijk op prijs niks meer te concureren, dus staan ze als het ware zielig in de etalage totdat de redding/overname komt. Dan zal het niet zo zijn dat ze binnen KPN de dienst uit gaan maken, maar eerder langzaam richting opheffing gaan. In die fase zit Solcon nu als je het mijn vraagt. Zie ook XS4ALL en Telfort. Ze kunnen daarbij ook deels proeftuin zijn, zodat KPN via via of indirect met een partij als DELTA FiBER NL van doen heeft of er aan kan ruiken.


maak er maar € 20 pm voor  altijd  of €1950  ineens voor tv plus internet € 59 dus totaal   € 79 in Alkmaar zelf geen € 0 voor gebruik kabel  met het zelfde aanbod van tv en internet .