Skip to main content
Beantwoord

Waarom branden alle lampjes wel behalve het wifi lampje op Box 12?

• August 21, 2025
  • 2 reacties
  • 281 keer bekeken

Alle lampjes brand groen op mijn modem behalve de wifi lampje en wanneer je wifi on/off drukt gebeurt er ook niks en ik druk ook best lang, ik krijg dan ook geen wifi meer totdat ik mijn deco aan en uit doe maar dat is ook tijdelijk want over paar uurtjes heb ik dan weet hetzelfde probleem. Kan iemand me dr bij helpen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Alimetwifiproblemen, welkom op de community. Dat dat lampje uit is geeft aan dat Wifi op het modem uitstaat. Je kunt het aanzetten zoals jimny al noemt. Is het daarmee gelukt?

Hoe heb je jouw Deco set aangesloten? Als dat via Wifi is moet dit lampje branden. Als de eerste Deco met een kabel is aangesloten hoeft die lampje niet aan te zijn. In dat geval hebben de Deco's die functie overgenomen.

2 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 21, 2025

​@Alimetwifiproblemen  Zie onderstaande link van je box 12 voor wat betreft  wifi knop 2 sec.  in te drukken

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@Alimetwifiproblemen, welkom op de community. Dat dat lampje uit is geeft aan dat Wifi op het modem uitstaat. Je kunt het aanzetten zoals jimny al noemt. Is het daarmee gelukt?

Hoe heb je jouw Deco set aangesloten? Als dat via Wifi is moet dit lampje branden. Als de eerste Deco met een kabel is aangesloten hoeft die lampje niet aan te zijn. In dat geval hebben de Deco's die functie overgenomen.