Skip to main content

Recent was ik bij de buren en zag daar een kastje in de meterkast waaruit ik mag concluderen dat zij over glasvezel beschikken. In onze meterkast is niet zo'n langwerpig kastje waar o.a. een aansluiting voor glasvezel aanwezig is. Waarom hebben mijn (lieve) buren wel de beschikking over glasvezel en waarom wij niet? Onze postcode is ****. Graag uw antwoord.

 

Admin:  eigen topic voor je aangemaakt en adres verwijderd i.v.m. privacy

Recent was ik bij de buren en zag daar een kastje in de meterkast waaruit ik mag concluderen dat zij over glasvezel beschikken. In onze meterkast is niet zo'n langwerpig kastje waar o.a. een aansluiting voor glasvezel aanwezig is. Waarom hebben mijn (lieve) buren wel de beschikking over glasvezel en waarom wij niet? Onze postcode is ********. Graag uw antwoord.

Op het door u genoemde adres is alleen maar glasvezel beschikbaar:

Geen koper. Dus als u nu internet van KPN heeft, dan moet dat wel over glasvezel zijn. Plaats anders eens een foto van uw aansluiting.


Recent was ik bij de buren en zag daar een kastje in de meterkast waaruit ik mag concluderen dat zij over glasvezel beschikken. In onze meterkast is niet zo'n langwerpig kastje waar o.a. een aansluiting voor glasvezel aanwezig is. Waarom hebben mijn (lieve) buren wel de beschikking over glasvezel en waarom wij niet? Onze postcode is ****** Graag uw antwoord.

 

Jouw verbinding draait al op (GOF) glasvezel. Je hebt een 50/50 verbinding met een v8 modem.

 


Beste @javank36, welkom! Ik zie dat je, doordat je je adres openbaar hebt gezet, al een antwoord op je vraag hebt gekregen! Ben je hier zo voldoende mee geholpen? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â