Skip to main content
Vraag

Waarom is abonnement duurder geworden?

  • January 11, 2021
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Waarom is mijn abonnement binnen 1 jaar bij  € 20 duurder geworden. We deden hussel want dat was goedkoper. Ik kan jullie niet helemaal volgen. Gaar het zo slecht??? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 11, 2021

Is het niet gewoon einde korting?


13ramon13
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • January 11, 2021

Lijkt inderdaad op einde korting. Enige tijd was de aanbieding 6 maanden €35,00 p.m. en daarna
€52,50 p.m. Dit lijkt ongeveer op het verschil dat @Janben noemt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2021

nee was geen einde korting want toen werd het 48 euro is nu in de 67 euro vind het een groot verschil


13ramon13
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • January 11, 2021

Is er ook iets veranderd in uw abonnement? Een wijziging na de factuurdatum wordt pas
op de volgende factuur berekend. Dit wordt ook wel een gebroken maand genoemd. 

Een gebroken maand is te herkennen, omdat er dan twee periodes op de factuur staan
zoals in dit voorbeeld:

Wat ook €20,00 euro kost bij KPN zijn de herringskosten, maar ik hoop niet dat dit het
geval is. Die staan ook hiertussen als dat het geval is.


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 18, 2021

Hoi @Janben

 

ik reageer wat later dan gebruikelijk op jouw vraag omdat het erg druk is. Ik lees dat een aantal anderen je al hebben gewezen op de mogelijke oorzaken. Maar ik begrijp dat dit bij jou geen belletje doet rinkelen. Ik kijk graag even met je mee naar het prijsverschil. Vul je forumprofiel aan met gegevens, dan kan ik het voor je uitzoeken. Geef je een seintje als dat gebeurd is?