Skip to main content

Beste kpn ik ben klant van jullie en zit nog op het koper in postcode 1784 in een flatgebouw

nu hoor ik dat glasvezel overal word uitgerold waarom blijven wij als gebouw dan achter de kabel ligt al lang de weg

 

Hoi @dirkjan1965, de aanleg van glasvezel is inderdaad volop bezig. Hoe dat bij jou zit weet ik niet, wij zijn niet de partij die het netwerk aanleggen. Wij zijn de provider KPN en het netwerk wordt aangelegd door KPN Netwerk. Je kunt jouw gegevens invullen op hun website, dan krijg je de verwachting voor jouw adres te zien. Ook kan je je aanmelden om op de hoogte te worden blijven gehouden.


Wel nu het is een oud gebouw en stond op de nominatie gesloopt te worden en nu blijkt dat we een aanleun woning worden


Dat kan de planning beĂŻnvloeden inderdaad, maar zoals gezegd kan ik daar verder niets over inzien. KPN Netwerk is de partij die je er meer over kan vertellen.


Dat kan de planning beĂŻnvloeden inderdaad, maar zoals gezegd kan ik daar verder niets over inzien. KPN Netwerk is de partij die je er meer over kan vertellen.

Bij lokaal navraag kan het nog even duren voor die kabel naar binnen komt 

Geld kwestie denk ik maar thnx voor het antwoord Jasper