Skip to main content
Beantwoord

Waarom is het factuurbedrag verhoogd, internet

  • March 28, 2020
  • 10 reacties
  • 95 keer bekeken

Mijn abonnement (thuis) was altijd 35,00 euro. Deze maand opeens 52,50 euro. Waarom is dat?

Beste antwoord door Esver

Hoi @Esver welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je je vorige factuur en de laatste naast elkaar legt zou je in principe ook moeten kunnen zien waar het verschil zit, op de tweede pagina staat hoe de factuur opgebouwd is.


Hoi Thomas,

Bedankt voor je reactie, inmiddels heb ik gelezen dat het idd een actie was van 6 maanden. Het stond niet op de facturen vermeld, vandaar dat ik even dacht, wat is dit nou.

Groetjes, Esther

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Misschien is je kortingsperiode voorbij??


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

ja dat dacht ik stiekem ook al Joep1965. Baal ervan :tired_face: .


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Maar is het zo?? Vaak zijn dat aktie's van 3 of 6 maanden.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

Maar is het zo?? Vaak zijn dat aktie's van 3 of 6 maanden.


Dat weet ik dus niet zeker, kan er ook niks over vinden. krijg ook niemand te pakken. dan maar bellen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

Maar is het zo?? Vaak zijn dat aktie's van 3 of 6 maanden.


Dat weet ik dus niet zeker, kan er ook niks over vinden. krijg ook niemand te pakken. dan maar bellen.


Qua mail zeg maar. Dus dan toch maar naar de kpn bellen.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Je kan in mijnkpn alle fakturen vinden. Even tellen hoeveel je er hebt. Deklantenservice heeft het heel druk.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Esver welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je je vorige factuur en de laatste naast elkaar legt zou je in principe ook moeten kunnen zien waar het verschil zit, op de tweede pagina staat hoe de factuur opgebouwd is.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2020

Je kan in mijnkpn alle fakturen vinden. Even tellen hoeveel je er hebt. Deklantenservice heeft het heel druk.


Het was idd een actie, ik kwam toevallig met puinruimen mn contract tegen. Dankjewel voor de moeite Joep.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • March 31, 2020

Hoi @Esver welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je je vorige factuur en de laatste naast elkaar legt zou je in principe ook moeten kunnen zien waar het verschil zit, op de tweede pagina staat hoe de factuur opgebouwd is.


Hoi Thomas,

Bedankt voor je reactie, inmiddels heb ik gelezen dat het idd een actie was van 6 maanden. Het stond niet op de facturen vermeld, vandaar dat ik even dacht, wat is dit nou.

Groetjes, Esther


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor de terugkoppeling @Esver! Fijn dat je het hebt kunnen vinden! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!