Skip to main content

Mijn abonnement (thuis) was altijd 35,00 euro. Deze maand opeens 52,50 euro. Waarom is dat?

Misschien is je kortingsperiode voorbij??


ja dat dacht ik stiekem ook al Joep1965. Baal ervan :tired_face: .


Maar is het zo?? Vaak zijn dat aktie's van 3 of 6 maanden.


Maar is het zo?? Vaak zijn dat aktie's van 3 of 6 maanden.


Dat weet ik dus niet zeker, kan er ook niks over vinden. krijg ook niemand te pakken. dan maar bellen.


Maar is het zo?? Vaak zijn dat aktie's van 3 of 6 maanden.


Dat weet ik dus niet zeker, kan er ook niks over vinden. krijg ook niemand te pakken. dan maar bellen.


Qua mail zeg maar. Dus dan toch maar naar de kpn bellen.


Je kan in mijnkpn alle fakturen vinden. Even tellen hoeveel je er hebt. Deklantenservice heeft het heel druk.


Hoi @Esver welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je je vorige factuur en de laatste naast elkaar legt zou je in principe ook moeten kunnen zien waar het verschil zit, op de tweede pagina staat hoe de factuur opgebouwd is.


Je kan in mijnkpn alle fakturen vinden. Even tellen hoeveel je er hebt. Deklantenservice heeft het heel druk.


Het was idd een actie, ik kwam toevallig met puinruimen mn contract tegen. Dankjewel voor de moeite Joep.


Hoi @Esver welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je je vorige factuur en de laatste naast elkaar legt zou je in principe ook moeten kunnen zien waar het verschil zit, op de tweede pagina staat hoe de factuur opgebouwd is.


Hoi Thomas,

Bedankt voor je reactie, inmiddels heb ik gelezen dat het idd een actie was van 6 maanden. Het stond niet op de facturen vermeld, vandaar dat ik even dacht, wat is dit nou.

Groetjes, Esther


Bedankt voor de terugkoppeling @Esver! Fijn dat je het hebt kunnen vinden! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!