Skip to main content

Wij gaan over één week verhuizen naar ons nieuwe huis (nieuwbouw). Op 21 november heb ik een abonnement afgesloten zodat als we zouden gaan verhuizen we ook internet en tv zouden hebben. Om een of andere reden is er nog geen galsvezelkabel gelegd. (probleem via onze aannemer….) Maar dat houdt nu dus in dat ik geen internet en tv heb als we gaan verhuizen.

Zojuist gebeld om een noodpakket aan te vragen, nu blijkt dat dat alleen kan als je al klant bent!? Hoe dan…..ben ik dat dan niet al??

Zou hier graag wat meer over willen weten.

 

 

@C_Bo Dat is natuurlijk een bijzonder vervelende situatie. De voorraad voor noodpakketten is helaas beperkt en we kunnen niet onder alle omstandigheden deze opsturen. Dit gebeurt hoofdzakelijk wanneer er fouten in het leverproces van KPN optreden of wanneer er een storing in het KPN Domein zit. Heeft jouw aannemer aangegeven waarom de glasvezelkabel nog niet is aangelegd tijdens de bouw van het huis? 


Er is wel gegraven, want het kastje met de melding dat we aangesloten zijn hangt in de meterkast, een oranje buis gaat ook de grond in en komt een stuk voor in de tuin weer uit de grond. Blijkbaar zegt KPN tegen onze aannemer dat er iets in de weg heeft gestaan en ze daarom geen kabel hebben kunnen leggen…....??? Beetje vreemd…. want de kabel van Ziggo is wel aangesloten!


Ik zou graag mijn forum account (Incl. de gestelde vraag) graag laten verwijderen.

 


Dan is wellicht iets fout gegaan in de communicatie. Ik zou dan ook even contact zoeken met KPN Netwerk voor duidelijkheid wanneer de verbinding zal worden gerealiseerd. Wellicht is er via die weg dan ook een alternatief beschikbaar.