Skip to main content

Mijn internetsnelheid via de (cat7) kabel blijft hangen rond de 92.9  Mbps terwijl mijn wifi snelheid 172.4 Mbps is. Ik heb een Hussel Internet 200 Mbit/s abonnement, hoe kan dat hij via de kabel zo laag blijft?

Hallo @KevinNLD , gewoon een goede netwerk kabel gebruiken, cat5e of 6, 

is 7 niet goed dan? heb er weinig verstand van

Misschien een losse ader in de kabel. Of netwerkkaart met een snelheid van max 100 Mbps.

Vast wel. Maar 1 van de 8 kabeltjes welke er in zit is kapot of niet goed aangesloten bij de uiteinde. Een kabel kan dan nog wel werken maar op Cat5 profiel wat maximaal 90-100 mb aan kan.

Hallo @KevinNLD , is overkill, en sommige consumenten apparatuur kan daar niet goed mee overweg, cat7 is meer geschikt voor professionele IT netwerken.

oke dankjewel. zal een andere kabel gaan aanschaffen.  iemand suggesties evt? ik game veel en heb zo'n 20m kabel nodig om bij m'n pc te komen

Heb je zelf de stekkertjes aan de kabel gezet? Zit er ergens een switch tussen? 

oke dankjewel. zal een andere kabel gaan aanschaffen.  iemand suggesties evt? ik game veel en heb zo'n 20m kabel nodig om bij m'n pc te komen

Hallo @KevinNLD , wat ik eerder schreef, cat5e of cat6 zijn goed genoeg en werken goed tot maximum 100 meter.

Reageer