Skip to main content
Vraag

Waarom is mijn glasvezelactivatie uitgesteld van 19 maart naar 20 april?

• March 19, 2026
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Mijn glasvezelverbinding zou vandaag, 19 maart 2026, operationeel moeten zijn. KPN heeft de datum in de app automatisch aangepast naar 20 april. Ik heb al een glasvezelbox en mijn router ontvangen. Wat bedoelt u met dat ik nog een maand moet wachten?

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Damian87, welkom op onze community! Dit soort dingen kunnen wel eens uitgesteld worden omdat er ergens iets onverwachts gebeurt of een planning niet gehaald is. Je zou daar wel iets meer uitleg over moeten krijgen.

Kun je je profiel eens invullen? Dan kijk ik even met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2026

Ik heb alles al bij KPN Tilburg te horen gekregen. De signaalactivering is uitgesteld omdat het abonnement van de vorige huurder nog tot 20 april loopt en daar niets aan te doen is. Jammer dat ik hierover niet ben geïnformeerd toen ik de bestelling plaatste.

rvk01
Slimmerik
  • March 20, 2026

De signaalactivering is uitgesteld omdat het abonnement van de vorige huurder nog tot 20 april loopt en daar niets aan te doen is.

Als het goed is moet er dus nog signaal op de ONT staan. KPN kan niet zomaar zeggen dat een contract tot 20 april loopt en het signaal er eerder af gooien. En als het bij een andere provider loopt geldt daar hetzelfde voor.

Â