Skip to main content

Waarom is superwifi niet met PoE uitgevoerd en en ondersteunen de laatste versie van Expediaboxen geen PoE.  Neem een voorbeeld aan bijvoorbeeld accesspoints van TP-link en andere merken. Hierbij kan je bedraad doorlussen van accesspoints. Is altijd nog beter dan Mesh technologie

Hallo @anton1964 , omdat KPN en de meeste andere providers consument gerelateerde producten leveren die eenvoudig door het merendeel van de klanten te installeren moet zijn en e.e.a. goedkoper door KPN (en de overige providers) in te kopen is dan apparatuur met meer toeters en bellen waar de meeste klanten niks van snappen en een onnodige overbelasting van de helpdesk zou, geven.

Ik snap jouw vraag volledig en sta er ook achter, maar is meer voor de zakelijke kant en de beter ingevoerde consument (nerds:sunglasses:)


Hoi @anton1964 . Wat mij betreft had dit er op gezeten maar de inkoop van dit soort producten is niet aan mij.

Het zal inderdaad van de afwegingen zoals @JanD ze hierboven benoemd afhangen.


@anton1964 : volledig met je eens maar inderdaad voor de meeste mensen overkill. Ik vind POE ideaal voor mijn ap's maar ik gebruik dan ook TP-Link ;-)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.