Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan je de Draadloze Verbindingsset niet huren

• February 16, 2020
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Waarom kan je de draadloze verbinding set niet huren in plaats van te kopen bij KPN.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi Em81. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je graag een Draadloze Verbindingsset wil huren i.p.v. kopen. Helaas is dit niet mogelijk. KPN heeft ervoor gekozen om de Draadloze Verbindinsset alleen verkopen. Als je een Draadloze Verbindingsset wilt aanschaffen dan kan dat in onze webshop.

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi Em81. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je graag een Draadloze Verbindingsset wil huren i.p.v. kopen. Helaas is dit niet mogelijk. KPN heeft ervoor gekozen om de Draadloze Verbindinsset alleen verkopen. Als je een Draadloze Verbindingsset wilt aanschaffen dan kan dat in onze webshop.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 23, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!