Skip to main content

Mijn internet aansluiting zou 10 December actief zijn.

Het pakket was op tijd binnen, alles is goed aangesloten alleen ik ben verbonden zonder internet.

KPN kan het signaal pas 16 December doorgeven.

Ik heb de sms ontvangen dat dit ipv 10 December zou zijn maar volgens de klantenservice kan het niet eerder dan de 16e.

Waarom kan het signaal niet doorgegeven worden?

Alles is aangesloten en klaar om te gaan, waarom kan KPN het signaal niet doorgeven? 

 

Hoi @Saph . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat de diensten niet op de afgesproken datum zijn geleverd. Misschien is er een storing geweest waardoor het lang op zich laat wachten. Helaas gebeurt dat vaker.

Zit jij nu helemaal zonder of heb je nog diensten van je vorige provider?

Kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hoi Erwin,

Dank je wel voor de snelle terugkoppeling. Helaas zit ik zonder diensten van mijn vorige provider.

Gelukkig is Michel van KPN te hulp geschoten en heeft in heldere taal kunnen uitleggen dat KPN het signaal wel doorgeeft maar dat de kabels in de muur op een ander signaal zijn aangesloten.

 

Met hulp van Michel en mijn handige vriend zijn de kabels nu correct aangesloten waardoor het signaal van KPN binnenkomt en alles naar behoren werkt.

 

Held van de dag; Michel van KPN 🥳


Mijn probleem is opgelost en de vraag mag verwijderd worden :)


Ik heb Michel even opgezocht en de complimenten namens jou doorgestuurd. Fijn dat het allemaal werkt.


Leuk! Echt top geholpen :)