Skip to main content

Gisteren heb ik de internet snelheid van internet via MijnKPN verhoogd naar 500MBs.

Nu staat er opeens een rode ethernet kabel 1m CAT6 in mijn producten lijst.

 

Waarom zou ik die kabel moeten krijgen? 

En waarom staat de verhoging van mijn snelheid niet in de lijst met bestellingen?

Die is voor glasvezel. Dat heeft u vast al wel, maar is uw modem daar ook daadwerkelijk op aangesloten? 


Nee, die glasvezel laat al maanden op zich wachten: Nu is het binnen 12 maanden. Dat was in januari binnen 3 maanden. 

Hebben jullie geen zicht op de aansluiting die we hebben? Anders moet je even kijken op de site van KPN Netwerk. Die weten het wel…

Qua communicatie is dit niet een mooi voorbeeld…..


Nee, die glasvezel laat al maanden op zich wachten: Nu is het binnen 12 maanden. Dat was in januari binnen 3 maanden. 

Hebben jullie geen zicht op de aansluiting die we hebben? Anders moet je even kijken op de site van KPN Netwerk. Die weten het wel…

Qua communicatie is dit niet een mooi voorbeeld…..

Kan die snelheid bij u ook gehaald worden ? zie https://tele2-fpi-info.fourstack.nl


Sorry Nick, ik dacht dat je van KPN was…..


Nee, die glasvezel laat al maanden op zich wachten: Nu is het binnen 12 maanden. Dat was in januari binnen 3 maanden. 

Hebben jullie geen zicht op de aansluiting die we hebben? Anders moet je even kijken op de site van KPN Netwerk. Die weten het wel…

Qua communicatie is dit niet een mooi voorbeeld…..

Kan die snelheid bij u ook gehaald worden ? zie https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Niet echt, we gaan het zien…...

Status

Geen geplande upgrades gevonden in komende 2 maanden

Wellicht komt er toch nog iemand langs dan om iets te doen, of toch niet. Of toch weer wel. 

Waar stond PTT ook al weer voor?


Nee, die glasvezel laat al maanden op zich wachten: Nu is het binnen 12 maanden. Dat was in januari binnen 3 maanden. 

Hebben jullie geen zicht op de aansluiting die we hebben? Anders moet je even kijken op de site van KPN Netwerk. Die weten het wel…

Qua communicatie is dit niet een mooi voorbeeld…..

Als je nog geen glasvezel hebt, dan zou het niet mogelijk moeten zijn om 500 mbit te kiezen. Want dat is over DSL niet haalbaar. Tenzij je misschien in de wijkcentrale woont, maar daar ga ik niet van uit 😜

 


Hallo @spook68,

De 500MB is alleen leverbaar met een glasvezel aansluiting. 
Je geeft aan nog niet te zijn aangesloten op het glasvezel netwerk.
Vandaar dat je de rode kabel hebt ontvangen, zodat dit in orde gemaakt kan worden.
Hiervan zou je op de hoogte gehouden worden vanuit KPN.
Alvast veel plezier ervan gewenst!