Skip to main content
Vraag

Waarom krijg ik geen extra snelheid en anderen wel?

• September 15, 2025
  • 31 reacties
  • 313 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

• Auteur
  • Topper
  • September 17, 2025

De klanten die een gratis snelheidsverhoging gekregen hebben betalen meestal veel meer dan 58 euro. Daar zijn de snelheidsverhogingen juist voor bedoelt. Om de snelheid van het abonnement meer in lijn te krijgen met de prijs die de klant betaald ten opzichte van andere klanten.

dat is bij mijn broer niet het geval

Bij mij en bij een kennis ook niet.

Beide hebben we KPN tv+ abonnement.

Ik betaalde € 61,-- per maand voor 100/100 en 2 x DIW7022

En sinds dit jaar heb ik 200/200 voor dezelfde prijs.

Maar ​@janforza je moet wel een KPN abonnement hebben.

Zo te zien heb je nog steeds een Telfort abonnement.

ik heb een kpn abonnenment, van telfort naar kpn

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 17, 2025

@janforza 

Nee, dat is een Telfort abonnement dat via KPN loopt.

Wil je in aanmerking komen, dan moet je een “echt” KPN abonnement nemen.

Zie ook de eerdere reacties.😉

• September 17, 2025

De klanten die een gratis snelheidsverhoging gekregen hebben betalen meestal veel meer dan 58 euro. Daar zijn de snelheidsverhogingen juist voor bedoelt. Om de snelheid van het abonnement meer in lijn te krijgen met de prijs die de klant betaald ten opzichte van andere klanten.

Heeft jouw broer ook nog een Telfort abonnement? 

• Auteur
  • Topper
  • September 17, 2025

Heeft jouw broer ook nog een Telfort abonnement? 

nee deze niet ,maar een andere wel broer ,en een neef van mij hadden ook telfort en ook gratis snelheid van 200 gekregen   rara hoe kan dat 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 21, 2025

mijn neef  en twee broers hebben wel 200/200 internetsnelheid en krijgen het gratis. dus waarom zou ik 1 euro meer moeten betalen, ik heb ook kpn mobiel

Hallo ​@janforza ,

Jij wilt dus 200 Mbit/s en KPN Veilig. 

Dat is goedkoper mogelijk als je contractvrij bent.

Hoe dan? 

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Internet kost dan 43,50 en TV 12,50. Totaal 56,00. KPN Veilig krijg je er gratis bij en als je inderdaad ook een mobiel abonnement hebt bij KPN heb je meer voordelen zoals bv het pluspakket gratis.  Meer informatie over de voordelen staat onderin deze reactie. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Meer informatie over het Combivoordeel: 

En wat betreft het aanbod van een gratis verhoging: Wees maar blij dat jij niet zo'n aanbod hebt ontvangen, want dan zou je al lange tijd veel te veel betalen voor jouw abonnement. Klanten die een actuele (en dus lagere) prijs betalen voor hun abonnement worden nooit gratis verhoogd. 

@janforza 

Is het omzetten van jouw abonnement gelukt op deze manier? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2025

Goedemorgen ​@janforza en bedankt voor jouw bericht :)

Zie dat je al veel (goede) reacties hebt mogen ontvangen en hopelijk heb je hier alvast iets aan gehad! Mijn advies zou zijn om hier ook even een belafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk. Op die manier kunnen ze meteen voor je uitzoeken wat voor type abonnement je momenteel hebt en wat de mogelijkheden zijn om dit aan te passen. Laat je ons hier ook even weten wat daar precies is uitgekomen?