Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik geen playlist informatie bij Xite klassiek?

• January 3, 2026
  • 7 reacties
  • 285 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

het is even wennen aan Xite klassiek (kanaal 115). ik was een trouwe Stingray Classica kijker. maar waarom krijg ik geen playlist informatie. het enige wat ik zie zijn zeer kleine, vrijwel onleesbare lettertjes aan het begin van een muziekstuk.  Het liefst heb ik meer info op tv (ook over stukken die nog komen), maar informatie op een website zou al een flinke verbetering zijn. Maar ook die kan ik niet vinden…..

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@DiederikLJ ,

Het gegeven dat de informatie niet terug te vinden is op de website van XITE zegt al voldoende. Ze hebben die informatie gewoon niet beschikbaar gesteld. 

KPN is hiervoor afhankelijk van aanlevering door XITE. 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 3, 2026

Hallo ​@DiederikLJ ,

Het gegeven dat de informatie niet terug te vinden is op de website van XITE zegt al voldoende. Ze hebben die informatie gewoon niet beschikbaar gesteld. 

KPN is hiervoor afhankelijk van aanlevering door XITE. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2026

Waarom is KPN eigenlijk overgestapt van Stingray naar Xite?

• January 3, 2026

Ik denk dat Stingray te duur is geworden. Ziggo en Sonos hebben het ook al een tijdje niet meer.

• Nieuwkomer
  • January 3, 2026

Ja enorm balen! K lees veel teleurgestelde fans van Stingray Brava. Wat n ondoordachte keus om dit zo te doen. K ben jaren terug bij KPN weggegaan omdat toen ook Stingray uit t pakket werd gehaald en overgestapt naar Odido. Ruim twee jaar geleden teruggekomen omdat Stingray weer in t pluspakket zat. En nu weer dit. Net mijn abonnement voor twee jaar verlengd dus ik ga nog van mij laten horen. T alternatief is waardeloos en vage informatie in de gids. Laten we ons massaal laten horen hierover. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 3, 2026

De Stingray kanalen, niet alleen Stingray Classica 😉,  gaan echt niet terug komen bij kpn. Ook de 51 non stop kanalen niet. 

Dus als je 'nog van je laat horen', ​@WillemK , wordt of ben je wel een soort Don Quichot.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@DiederikLJ, welkom op onze community, ik vrees dat we hierin inderdaad afhankelijk zijn van de leverancier.
Ik neem jullie feedback mee!

• Deelnemer
  • January 9, 2026

Ook ik ben erg teleurgesteld, zowel wat de muziekkeuze betreft als het ontbreken van de playlist. Dat Stingray te zien was op KPN was voor mij een belangrijke reden voor de overstap naar KPN.