Skip to main content

Wij hebben hier al jaren WiFi problemen. Ik zit in het buitengebied en internet is onstabiel. Al meerder malen een monteur geweest, eerst 4g modem ertussen en gewone WiFi versterkers. Toen kwam glasvezel buitenaf, aanlegkosten waren voor ons zelf maar ach dan hebben we misschien wel stabiel internet. Toen ik kpn op wilde zeggen verzekerde ze mij dat door een aanpassingen de wijkkast (glasvezel en dan via koper naar huis aansluiting) konden hun ook 100 mb garanderen, waar ik eerst op ongeveer 9mb zat. Nog een keer duidelijk gevraagd of ze het konden garanderen en toen glasvezel afgezegd en abonnement aangepast bij kpn. Nou helaas wifi snelheid is drama en wordt iedere keer onderbroken. 2 weken geleden hier weer een monteur gehad, kon het nu niet oplossen en volgens hem zou de enige oplossing super wifi versterkers zijn. Maar die moest ik dan wel zelf even betalen. Kpn adverteert met overal wifi in huis, dat garanderen ze. Helaas hierdus niet. Een nieuwe klant krijgt de superwifi gratis en ik als trouweklant mag ze zelf betalen, ik vind 't belachelijk. Kpn komt hun eigen reclame slogan dus niet na. 

Hallo @Danio71 , als het internet al niet goed binnenkomt, wordt het met de wifi-versterkers echt niet beter, eerder slechter omdat het draadloos is.

Nieuwe klanten krijgen de wifi's niet gratis, nieuwe klanten kunnen kiezen voor een aantal maanden korting of de ‘gratis’ wifi's, dus een sigaar uit eigen doos.

Toen jij klant werd bij KPN heb je in het begin ook vast van een introductie-aanbieding gebruik gemaakt.

 


U heeft gewoon een trage verbinding. Daar helpt geen enkel wifi systeem voor. Welke snelheid meet u bekabeld? U had dat glasvezel beter niet af kunnen zeggen.


Volgens mij was dat de vraag niet


Volgens mij was dat de vraag niet

U zult via WiFi nooit meer snelheid halen dan bekabeld. Als u bekabeld al een trage verbinding heeft, wat er wel naar uitziet als uk uw verhaal zo lees, dan heeft SuperWifi geen enkele meerwaarde.

U noemt al een snelheid van 9 mb. Helaas staat er niet bij of dat bekabeld of via WiFi is.


Hoi @Danio71 en anderen,

Je krijgt ze gewoon niet, je moet ze kopen.
En dat is maar goed ook.

Iemand moet ze namelijk betalen, en ik heb het idee dat de aandeelhouders dat niet gaan doen, waarom zouden ze ?

Dan blijven er dus over @JanD en @Nick83 @JuanNegro en alle andere klanten van KPN zoals ik.
Wij hebben er, net zoals de aandeelhouders geen zin in om de kosten die daar mee gemoeid zijn af te rekenen 
Wij vinden namelijk de maandelijkse bijdrage om het een en ander bij KPN draaiende te houden ruim voldoende.

Ik betaal graag voor de kwaliteit die KPN mij levert, en daarom kan ik het ook goed hebben dat ze elk jaar de prijs licht verhogen.
Om de hoge kwaliteit die ik heb in mijn verbindingen te laten voortbestaan. En natuurlijk ook voor de andere cliënten.

Maar om nu ook nog u WIFI versterkers af te rekenen, liever niet, echt niet.
:wink:
 


@Nick83 ik haal 100mb binnen nu, 9 mb was voor de omzetting


@Danio71 

Je geeft aan het belachelijk te vinden dat een nieuwe klant nu gratis super wifi krijgt en jij als bestaande klant niet. Dat is het niet. Het is gewoon een introductieaanbieding. Daar heb je zelf ook gebruik van kunnen maken toen je ooit klant werd. Dat heeft verder ook niks te maken met de reclame slogan. 


Hallo Danio, welkom! Jammer dat je een minder goede wifi-ervaring hebt. 

 

Wat betreft je titelvraag heb ik eigenlijk niets toe te voegen aan wat JuanNegro al zegt:

Je geeft aan het belachelijk te vinden dat een nieuwe klant nu gratis super wifi krijgt en jij als bestaande klant niet. Dat is het niet. Het is gewoon een introductieaanbieding. Daar heb je zelf ook gebruik van kunnen maken toen je ooit klant werd. Dat heeft verder ook niks te maken met de reclame slogan. 

 

Maar, dan blijft verder natuurlijk wel dat we graag willen dat je een goede internetverbinding hebt. Je geeft aan dat je nu 100 Mbit hebt. Is dat de abonnementssnelheid, of is dat ook echt wat je meet als je bekabeld een speedtest doet?