Skip to main content
Antwoord

Waarom kunnen bestaande klanten bij verlengen niet kiezen voor 500Mb, maar nieuwe klanten wel?

• September 3, 2025
  • 10 reacties
  • 190 keer bekeken

Waarom kunnen bestaande klanten niet voor 500mb snelheid kiezen bij verlengen. En nieuwe klanten wel? 

Beste antwoord door PeterG

En deze is klikbaar. Kies voor 'zelf samenstellen'.

Dit is met nieuwe propositie verlengen. 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Via MijnKPN verleng je alleen je huidige abonnement. Of wijzig je binnen de mogelijkheden van dat huidige abonnement. 

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 3, 2025

Als je contract vrij bent kan dat wel als bestaande klant.

• September 3, 2025

Een bestaande klant dan ga ik uit van een Hussel abonnement kan inderdaad niet voor 500Mb kiezen. Je moet dan wezenlijk niet verlengen, maar wisselen naar de huidige propositie.

Dat moet dan via deze link daarbij ga je dan ook over naar de nieuwe tv abonnementen met de TV+ ontvanger.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 3, 2025

En deze is klikbaar. Kies voor 'zelf samenstellen'.

Dit is met nieuwe propositie verlengen. 

Via MijnKPN verleng je alleen je huidige abonnement. Of wijzig je binnen de mogelijkheden van dat huidige abonnement. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 5, 2025

Bedankt voor jullie reacties.

Ik ga ermee aan de slag

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 8, 2025

Hi ​@zeeuwseknoop, ik zie dat de andere hier je al uit hebben gelegd dat het wel mogelijk is, als je overstapt naar 1 van onze huidige abonnementen 😊

Mocht het nog niet gelukt zijn om je abonnement aan te passen, dan wil ik je er even op wijzen dat 1 van mijn collega's je hier ook bij kan helpen. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2025

Hoi,

Bedankt Maja. Inmiddels ben ik overgestapt toch voor 1gb snelheid gekozen ipv de 500mb snelheid.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 8, 2025

Ah kijk aan, nog wat sneller ​@zeeuwseknoop 😊 Veel plezier met je vernieuwd abonnement!

• September 8, 2025

Hoi,

Bedankt Maja. Inmiddels ben ik overgestapt toch voor 1gb snelheid gekozen ipv de 500mb snelheid.

Was het dat minimale prijsverschil wat je anders deed besluiten? Die prijsverschillen zijn blijkbaar met psychologische precisie bepaald

• September 8, 2025

Die prijsverschillen zijn blijkbaar met psychologische precisie bepaald

Uiteraard...

erikje2014
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • September 11, 2025

gehe, grappig te lezen hoe men overgehaald word en zeker 1,99 lijkt beter dan 2 euro en dat weet kpn ook. en ja een paar euro meer voor dubbele snelheid is verleidelijk.

maar en grote maar, kan je hardware het aan je pc/ laptop, je harde schijf je ram?, netwerkkaart vast wel.

anders werk jezelf tegen, je pc krijgt te snel ,teveel info, dus gaat op max, daaraan gekoppelt de verhitting en koeling. En word dan juist trager.

dus 4 gig zou ik niet adviseren tenzij je met meerdere mensen deelt. anders  heb je dure aanpassingen nodig, zoals een netwerkkaart, je zit dan snel op 200 euro voor zo'n kaart, je kan het willen, maar lijk me overbodig. Zeker met een gewone laptop, als je wilt minen ishet een ander iets. Maar dat is een ander iets