Skip to main content

 Vorige eigenaar had kpn, er ligt glasvezel alle modums en kastjes zijn aangesloten, waarom lukt het jullie niet om ons aan he sluiten als nieuw lid..

altijd Ziggo gehad nu de overstap naar kpn in onze nieuwe woning..

we kunnen niet thuiswerken onze kids geen internet en t.v

kpn jullie maken ons wanhopig en flink gestrest..kunnen jullie ons helpen!!!

 

*Admin: titel van je bericht aangepastter verduidelijking

Hoi @Vlassak. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat het in deze tijd erg vervelend is dat je zonder Internet en TV zit. We zoeken graag verder voor je uit. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij bekijken of we jou verder kunnen helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Vlassak. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat het in deze tijd erg vervelend is dat je zonder Internet en TV zit. We zoeken graag verder voor je uit. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij bekijken of we jou verder kunnen helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Hallo @Vlassak Je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Mag ik er vanuit gaan dat alles inmiddels in orde is? Als we je nog ergens mee kunnen helpen laat het dan weten. 


Reageer