Skip to main content
Beantwoord

Waarom moet er een monteur langskomen voor KPN Hussel

  • January 30, 2020
  • 3 reacties
  • 363 keer bekeken

Ik heb zeker 4 jaar KPN alles in 1 via glasvezel. Nu heb ik een nieuwe abbo afgesloten voor Hussel en moet er een monteur langskomen? waarom. Alles is al aanwezig en actief. (immers reeds 4 jaar op glasvezel.)

En ik wil mijn e-mailadressen van KPN behouden/overnemen naar nieuw abonnement? Hoe moet ik dat regelen?

Beste antwoord door wjb

Alles is al aanwezig en actief. (immers reeds 4 jaar op glasvezel.)

Heb je ooit al eens een glasvezelabonnement met een snelheid boven 100Mbps gehad?

Zo nee, dan zou het kunnen zijn dat jij een zogenaamde EoF aansluiting hebt die nog omgezet moet worden naar GoF om zo geschikt te zijn voor snelheden tot 1Gbps. Daarbij zou het kunnen zijn dat ook jouw NTU vervangen moet worden.

 

En ik wil mijn e-mailadressen van KPN behouden/overnemen naar nieuw abonnement? Hoe moet ik dat regelen?

Als het goed is gaan die automatisch mee. Je houdt waarschijnlijk zelfs hetzelfde klantnummer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

hmwa
Slimmerik
  • Slimmerik
  • January 30, 2020

@tvdbelt   dat is waarschijnlijk t zelfde als bij mij,  zij hallen de aansluitng los, maken die schoon , en controleren.  dat is iets tussen kpn en installatiebedrijf contract/overeenkomst. (werd mij verteld) 


wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 30, 2020

Alles is al aanwezig en actief. (immers reeds 4 jaar op glasvezel.)

Heb je ooit al eens een glasvezelabonnement met een snelheid boven 100Mbps gehad?

Zo nee, dan zou het kunnen zijn dat jij een zogenaamde EoF aansluiting hebt die nog omgezet moet worden naar GoF om zo geschikt te zijn voor snelheden tot 1Gbps. Daarbij zou het kunnen zijn dat ook jouw NTU vervangen moet worden.

 

En ik wil mijn e-mailadressen van KPN behouden/overnemen naar nieuw abonnement? Hoe moet ik dat regelen?

Als het goed is gaan die automatisch mee. Je houdt waarschijnlijk zelfs hetzelfde klantnummer.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zie dat wjb het antwoord al heeft gegeven. :slight_smile:  Als je het huidige abonnement gewijzigd hebt naar een Hussel abonnement, dan blijven je e-mail adressen inderdaad bewaard. Mocht je een volledig nieuw abonnement aan hebben gevraagd, dan gaan deze niet mee. Je kunt deze e-mail adressen dan wel opnieuw als aliassen aanvragen via je MijnKPN (er moet dan nog wel een reservering af, hiervoor kun je mij berichten mocht dit nodig zijn).Â