Skip to main content
Beantwoord

Waarom moet ik zo lang wachten op aansluiting bij verhuizing?

• August 26, 2025
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Vandaag, 26-8 een afspraak gemaakt voor onze verhuizing in de eerste 2 weken van September, maar de aansluitdatum zou nog een week later zijn, de 19e. Waarom moet het zo lang duren voordat (volgens de mevrouw aan de telefoon) de 'centrale' de aansluiting heeft omgezet. Er komt deze afgesproken dag niet eens een monteur langs. De 12e zijn we uit ons oude huis. Waarom kan dit niet eerder geregeld worden dan de 19e? Vind het zelf een beetje vreemd dat KPN klanten zo lang zonder internet en TV laat zitten zo net na een verhuizing.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Leroy197, wat jammer dat de datum waarop wij je verhuizing technisch in orde kunnen maken, pas ná je daadwerkelijke verhuisdatum valt 😔

Ik zie dat Henk al ons topic met alle informatie over verhuizingen al met je heeft gedeeld. Weet dat wij een bestelling altijd zo snel als kan doorvoeren, maar dat dit vaak wel enige tijd kost. Daarom raden wij onze klanten ook altijd aan om direct zodra de verhuisdatum bekend is, contact met ons op te nemen.

Voor deze keer komt dit advies voor jou te laat, maar mocht je in de toekomst weer gaan verhuizen, laat het dan zo snel mogelijk aan ons weten!

3 reacties

• August 26, 2025

Jij had die verhuizing eerder door moeten geven. Het duurt altijd 2 tot 3 weken. Er moet een monteur naar de wijkcentrale om het kabeltje dat naar jouw huis loopt in het goede poortje te steken. 

• August 26, 2025

Zie ook dit topic

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2025

Hi ​@Leroy197, wat jammer dat de datum waarop wij je verhuizing technisch in orde kunnen maken, pas ná je daadwerkelijke verhuisdatum valt 😔

Ik zie dat Henk al ons topic met alle informatie over verhuizingen al met je heeft gedeeld. Weet dat wij een bestelling altijd zo snel als kan doorvoeren, maar dat dit vaak wel enige tijd kost. Daarom raden wij onze klanten ook altijd aan om direct zodra de verhuisdatum bekend is, contact met ons op te nemen.

Voor deze keer komt dit advies voor jou te laat, maar mocht je in de toekomst weer gaan verhuizen, laat het dan zo snel mogelijk aan ons weten!