Skip to main content

Beste mensen van de KPN

We hebben al jaren een totaal pakket  TV  Internet Bellen en gebruiken dus het WIFI Systeem.

Het pakket is geleverd met de Experia box met de aansluitingen voor de diverse functies waaronder

ook de WIFI , hoe komt het eigenlijk dat je tegenwoordig  extra WIFI versterkers moet aanschaffen om een beter en sneller signaal te krijgen en is oude Experia box niet sterk genoeg en moet men nu extra 

versterken aanschaffen om super WIFI te verkrijgen ? 

groeten Ad

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @KPNFANAD , als je in jouw woonomgeving een goede wifi-dekking hebt hoef je niets aan te passen.

Echter, zoveel woon/werk-omgevingen, zoveel (on)mogelijkheden.

Het zendvermogen van de wifi is in NL overal gelijk, is wettelijk bepaald.

Doch de locaties kunnen voor belemmeringen zorgen waardoor het wifi-bereik minder kan zijn.

Bekabeld werken geeft echter altijd de voorkeur, is sneller en veiliger.

 

 


Omdat het steeds drukker word met wifi in de lucht. En al die verschillende netwerken elkaar wegdrukken.


Hallo mensen

Nog even over de WIFI versterking , technisch begrijp ik wel dat het steeds drukker wordt ,maar dan weet men al jaren en ook als een slechte verbinding hebt je moet iets doen om het op te lossen en dat bekabeld beter werkt dat is zo. Maar nu  moet je als je wel slechte WIFI hebt SUPER WIFI aanschaffen in de vorm van een versterker of een ander abonnement , ik vind persoonlijk dat de vaste klanten die al jaren gebruik maken van de diensten de Super wifi bij hun abonnement krijgen in plaats van af en toe een nieuwe TV zender of een gratis Film.

Ad


Hallo mensen

Nog even over de WIFI versterking , technisch begrijp ik wel dat het steeds drukker wordt ,maar dan weet men al jaren en ook als een slechte verbinding hebt je moet iets doen om het op te lossen en dat bekabeld beter werkt dat is zo. Maar nu  moet je als je wel slechte WIFI hebt SUPER WIFI aanschaffen in de vorm van een versterker of een ander abonnement , ik vind persoonlijk dat de vaste klanten die al jaren gebruik maken van de diensten de Super wifi bij hun abonnement krijgen in plaats van af en toe een nieuwe TV zender of een gratis Film.

Ad

Heel veel mensen zitten daar helemaal niet op te wachten. Moeten die daar dan wel aan meebetalen met hun abonnementsgeld wat ze iedere maand overmaken? Nee. Ik denk het niet.


Hoi @KPNFANAD, je wilt liever geen extra WiFi versterkers kopen. We verplichten je natuurlijk ook nergens toe. Maar zoals aangegeven wordt het drukker en heb je soms wat extra hulp nodig om een goed signaal te krijgen. Nu hebben wij hiervoor al de WiFi manager ontwikkeld die je hier bij kan helpen. Hier kunnen verrassende resultaten uitkomen. Zo kun je hier gratis Experia WiFi's uithalen, als de WiFi echt slecht is of kan er een monteur ingepland worden die naar jouw WiFi netwerk gaat kijken. 

Vaste klanten krijgen extra's als je meerdere producten met elkaar combineert. 

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat alles duidelijk is.