Skip to main content

Zonet een verkoper van Ziggo aan de deur gehad die aangaf dat ik 'op zijn lijst stond. Nadat ik aangaf me nooit ergens voor heb opgegeven gaf hij aan dat hun (Ziggo's) gegevens, waaronder de mijne, door KPN aan hun verkocht zijn.

Ik vraag me af of dit mag en hoe dat gestopt ian worden.

Iemand anders een soortgelijke ervaring?

@RJ12 u gelooft toch hoop ik niet dat kpn klantgegevens gaat verkopen aan hun grootste concurrent.  Grote onzin wat er gezegt wordt.


@RJ12 u gelooft toch hoop ik niet dat kpn klantgegevens gaat verkopen aan hun grootste concurrent.  Grote onzin wat er gezegt wordt.

Misschien dat iemand data lekt? 🤷🏻‍♂️ Ik weet niet wat een dataset kost maar ik kan me voorstellen dat een bedrijf daar meer aan verdient dan aan mijn abonnement 😄


Het is gewoon een beetje geniepige verkoper geweest die u in twijfel wil brengen en dat is gelukt.  We zien vaker dit soort praatjesmakers. 


Een provider verkoopt zelf niet aan de deur. Dit zijn bedrijven die per verkocht abonnement een bonus krijgen.

Het kan best dat die provider informatie hebben. KPN doet dat volgens mij niet.

Lees ook eens:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/overstap-naar-ziggo-kpn-of-andere-provider-via-deurverkoop-niet-direct-doen/


Geloof nooit een verkoper aan de deur:-)


Het is gewoon een beetje geniepige verkoper geweest die u in twijfel wil brengen en dat is gelukt.  We zien vaker dit soort praatjesmakers. 

 

Ik heb 'm sowieso subiet afgewimpeld 😄

Bedankt voor de reacties!