Skip to main content

Hallo,

 

Een laptop van iemand wil NIET op gastnetwerk, terwijl mobiel en tablet wel (zonder enige moeite na invullen wachtwoord op netwerk).

mijn acties zijn geweest:

  • Laptop kan wel op het V10 2.4Gz en 5 Gz netwerk (deze 2 netwerken hebben hun eigen naam + ander wachtwoord) , maar dat wilde ik liever vermijden. en ja mijn gastnetwerk heet ook weer anders. :-)
  • reset gedaan, gastnaam aangepast, wachtwoord 3dubbelgecheckt.​​​​​​​
  • andere apparaten wifi uit, laptop als enige op gastnetwerk. Lukt niet.
  • Tijd van Gastnetwerk voldoende verlengd etc. snelheidsbeperking uitgezet
  • netwerk snelheid is ook gecheckt en okee.

Blokkeert wellicht VPN iets?

Andere settings die dit kunnen beninvloeden?

Alvast bedankt voor je antwoord.

 

Als je denkt dat de VPN de schuldige is zet je die even uit @HKSK , dan weet je het.

 


nope. Geen verschil.  Andere suggesties zijn welkom!


U heeft de nieuwe KPN firmware op de v10?


Heb nu  V1.01.00T04.3Intermediate , en heb een modem reset/restart via kpn.com gedaan. Ik ga er vanuit dat ik dan niets iets fout hiermee kan doen.

 

andere suggesties graag! 


Reset de netwerkinstellingen eens van de pc die je met gastnetwerk wilt verbinden @HKSK 


Reset de netwerkinstellingen eens van de pc die je met gastnetwerk wilt verbinden @HKSK 

Ha @HKSK, heb je hier nog naar kunnen kijken? Ik ben benieuwd of de laptop het alweer doet op het gastnetwerk!


Reset de netwerkinstellingen eens van de pc die je met gastnetwerk wilt verbinden @HKSK 

Ha @HKSK, heb je hier nog naar kunnen kijken? Ik ben benieuwd of de laptop het alweer doet op het gastnetwerk!

Ja heb inmiddels gekeken.

 

afgelopen dagen kan ik met laptop erin.

na veel resets modem etc.

en ik heb m’n VPN even uitgezet. Misschien is dat de boosdoener, hoewel, als ik eeer aanzet, gaat het tot nog toe goed.

 

komende dagen probeer ik t even (ook met vpn.)

 

mocht t mis gaan, laat ik evenweten.

 

gr, h


Reageer