Skip to main content

Wij hebben:

  • Internet en TV Basis
  • Sneller Internet 200/200

 

Nu kregen wij altijd de eerste 3 maanden een korting van 13.50. 

 

Nu deze periode is afgelopen word het ineens bij de rekening opgeteld. Ik betaal dan dus +13:50. Hoe kan dit? 

 

Hoe het was:

  • Internet en TV basis : 52.50
  • Sneller Internet 200/200: 8.99
  • Sneller Internet 200/200 korting zolang je abbonoment loopt: -4.00
  • Eerste 3 maanden korting -13.50

= 43.99

 

Hoe het nu is:

  • Internet en TV basis : 52.50
  • Sneller Internet 200/200: 8.99
  • Sneller Internet 200/200 korting zolang je abbonoment loopt: -4.00
  • Eerste 3 maanden korting +13.50

= 70.99

 

Ik begrijp niet waarom ik mijn korting terug moet betalen. Waarom niet gewoon een overzichtelijke rekening zonder verwarring en moeilijkheden?

 

 

 

Waarom word er zo gegoocheld en betaal ik niet gewoon elke maand een vaste prijs? Nu moet ik elke maand gaan uitzoeken of het wel klopt. 

Hoi @maxie_001, welkom op het forum. Het ziet er inderdaad gek uit, dat de korting daarna in rekening wordt gebracht. Normaal gesproken heb je maandelijks een vaste prijs, waarbij de korting wegvalt na de kortingsperiode. Ik weet niet waarom deze bij je in rekening is gebracht, maar ik wil dit uitzoeken. Op jouw forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, zou je daar je postcode en huisnummer kunnen invullen? Als je hieronder laat weten dat je dat hebt gedaan kan ik met je meekijken.


Hoi @maxie_001, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik kijk graag nog met je mee naar de factuur, als het nog niet duidelijk is. Ik hoor het graag van je.