Skip to main content
Beantwoord

waarom word ik niet geholpen!!!

• February 12, 2021
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Geen excuses meer hier wil nu onder mijn contract uit wegens niet na komen van de afspraak ingangsdatum 1 februari 2021 en nu al 4 dagen geen internet en tv handig met thuis studie en eigenzaak!! Helpen en actie bij kpn is er niet!!!!

TERUG NAAR ZIGGO 

Beste antwoord door Maja van KPN

Ai @SmitBouw, niet zo fijn dit allemaal, excuus voor de ontstane situatie :slight_frown:

Ik zie dat er inderdaad veelvuldig contact is geweest en dat het mis lijkt te zijn gegaan doordat NetwerkNL je niet heeft kunnen bereiken. Gelukkig is er vlak na je laatste bericht hier contact met je opgenomen en is er nu het 1 en ander in gang gezet. Ik ga er dan ook van uit dat het nu snel weer in orde zal zijn!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 12, 2021

Heb je al gebeld met 0800-0402?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2021

Ja zeker al 10x   Elke x zelfde lul verhaal

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2021

Ai @SmitBouw, niet zo fijn dit allemaal, excuus voor de ontstane situatie :slight_frown:

Ik zie dat er inderdaad veelvuldig contact is geweest en dat het mis lijkt te zijn gegaan doordat NetwerkNL je niet heeft kunnen bereiken. Gelukkig is er vlak na je laatste bericht hier contact met je opgenomen en is er nu het 1 en ander in gang gezet. Ik ga er dan ook van uit dat het nu snel weer in orde zal zijn!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2021

Dan toch een bedankje dat ik net bij thuis komst  de aansluiting nu eindelijk goed is!!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 13, 2021

Ah heel fijn! Bedankt dat je het nog even laat weten :blush: