Skip to main content

Vraagje. Er is bij ons in de straat glasvezel aangelegd. En heb m'n abonnement omgezet naar een van glasvezel. De eerste aansluiting zou op 8 oktober gaan gebeuren, toen de 18e en nu de 31e…

Iemand enig idee waarom dit is? Sommige buren hebben alwel een aansluiting. Ook bij KPN.

Groet Mark.

Personeelstekort. Werkt loopt uit. Komen ze 1 of 2 dagen later, dan ben je niet thuis. Weer nieuwe afspraak maken. Loopt het ook weer uit. Wederom komen ze dan een paar dagen is er weer niemand thuis.

Zo gaat het bij mij in de straat tenminste. Er zijn adressen waar het sprietje nog buiten staat en er zijn adressen die al verbinding hebben. Ik zie het soms gewoon gebeuren dat er weer zo'n busje door de straat rijd en mannetjes met oranje jassen hier en daar aanbellen en daarna weer vertrekken.

Het zijn allemaal buitenlanders, dus de communicatie loopt hier en daar ook wat stroefjes denk ik. Ik vermoed dat daardoor ook fouten gemaakt worden. Kan bijna niet anders.

Dat is het juist, alles is al aangesloten. Het kastje zit al aan de muur. In de centrale kast van de buurt is ook alles al aangesloten. Het enige wat moet gebeuren is een kabeltje opsturen vanuit KPN en daar de knop omzetten dat het van koper naar glasvezel gaat.

Personeelstekort. Werkt loopt uit. Komen ze 1 of 2 dagen later, dan ben je niet thuis. Weer nieuwe afspraak maken. Loopt het ook weer uit. Wederom komen ze dan een paar dagen is er weer niemand thuis.

Zo gaat het bij mij in de straat tenminste. Er zijn adressen waar het sprietje nog buiten staat en er zijn adressen die al verbinding hebben. Ik zie het soms gewoon gebeuren dat er weer zo'n busje door de straat rijd en mannetjes met oranje jassen hier en daar aanbellen en daarna weer vertrekken.

Het zijn allemaal buitenlanders, dus de communicatie loopt hier en daar ook wat stroefjes denk ik. Ik vermoed dat daardoor ook fouten gemaakt worden. Kan bijna niet anders.

Allemaal? Waar baseer jij dat op? En wat maakt het uit. 

Nou ja, "allemaal" is misschien een beetje kort door de bocht. Maar wel veel.

En wat het uitmaakt, dat beschreef ik al.

Reageer