Skip to main content

Beste community ik heb mij in december aangemeld om vooruit glasvezel te bestellen kreeg mail met contract in de bijlage,eerste 12 mnd. 37 euro daarna 67 euro. 2 dagen geleden weer mail gekregen dat de bestelling geannuleerd is,want er is geen aansluiting.Nee daarom vooruit besteld,want dat kan volgens jullie site.Vanmorgen gebeld om uitleg,ja er is nog geen aansluiting volgens de juffrouw aan de telefoon.Maar op de site krijg ik 2 mogelijkheden of nu al vast of al dsl nemen,of wanneer er glasvezel is (maart-april 2025). Dat is toch raar?

Is er wel een koperaansluiting in huis?


Jazeker, zit nu bij Odido dsl.

maar volgens de site van KPN kan ik al glasvezel vooruit bestellen met 12 mnd. korting.


In principe is het wel vreemd dat er dan niet over dsl geleverd gaat worden. Ik ga jou een tip geven 😉.  Laat het zo en blijf zitten waar je zit tot glasvezel er echt is. Als het dan zo ver is stap je over en kies je voor de hoogste snelheid die er leverbaar is voor de dan geldende actieprijs. Dan profiteer je optimaal van de akte. En die planning maart/april is een planning en die wijzigt vrijwel zeker. 


Bedankt voor je reactie, 

ik ga idd afwachten tot glasvezel er is.