Skip to main content

Heb sinds half april glasvezel besteld bij kpn het is nu half september en wacht nog steeds glasvezel is afgemonteerd door kpn maar ik heb geen signaal kpn heeft alles al afgebeld en een ticket verzonden en krijg geen antwoord voor doorgave signaal.

Kpn is al 5 x geweest maar kan niets doen ze moeten een sleutel hebben voor in de kast te komen, maar dat mag alleen maar de onderaannemer en die laat niets van zich horen,intussen afgemeld maar wacht nu al 5 maanden zonder resultaat

Hoi @Kees 001 . Welkom op het forum.

Dat klinkt als een vervelende situatie.  Als ik het zo lees zit de bottleneck ergens bij KPNNetwerk/onderaannemer.  Ik weet niet of ik daar iets in kan betekenen  maar ik wil uiteraard graag met je meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


verwijderd

admin: geen privégegevens openbaar zetten svp


April aangemeld begin mei monteur geen signaal ticket verstuurt, je word vandaag aangesloten, gebeld 13 mei word je aangesloten, niets gebeld 18 mei word je aan gesloten, niets 0,0 afgemeld.

juni aangevraagd monteur kpn komt geen signaal belt,als ik een sleutel had was het zo opgelost, maar dat mag ik niet als je word aangesloten krijg je een speciaal pakket,maar ik word niet aangesloten, monteur onderaannemer komt heb geen sleutel meet alles door maandag word je ingepland en word het opgelost dus niet heel de dag gewacht er komt niemand krijg bericht van kpn monteur komt langs monteur komt, geen signaal doet een ticket weg vanmiddag kom ik terug of het goed is monteur komt geen signaal hij zegt Ezra van kpn nou weert ik het ook niet meer dit alles een beetje in het kort dit is kpn


Hoi @Kees 001 .  Momenteel heb jij niks bij KPN.  Wat ik er van begrijp lukt het maar niet met aansluiten en heb je de monteur gevraagd om het te annuleren. Dat is dan ook gebeurd. 

Ik lees dit in de bon:

 


KPN heeft mij afgemeld omdat het de monteur niet lukte om te verbinden, Ezra van KPN heeft toen tegen mij gezegd het lukt niet en heeft toen een klacht verstuurd 


Ik heb me niet afgemeld ik heb daar geen toestemming voor gegeven, ik zag het later in de mail

Maar nou weet ik niet of ik verder moet gaan, als ik me aanmeld sturen ze weer een monteur die kan niets doen.

Ik blijf zo in een cirkel lopen, zo is het al die keren ook gebeurd.

Graag advies


Dat vind ik lastig, @Kees 001 .   Je kunt een nieuwe bestelling doen maar ik kan je geen garantie geven dat het dan zomaar is opgelost.  De bottleneck lijkt bij KPNNetwerk te zitten en die kan ik niet ‘dwingen’ om dingen te doen. 

Als ik dat verhaal van de monteur lees is het ook iets om aardig moedeloos van te worden, lijkt me. 

Ik wil uiteraard mn best doen, als jij een nieuwe bestelling hebt gedaan. Maar ik kan simpelweg niks garanderen. 


@Erwin_ misschien kan @Ward_ iets doen in dit geval


Dank je wel voor de reactie, als het zo ver is laat ik het weten.


Heb me weer aangemeld bij kpn


Reageer