Sinds vrijdag geen internet meer KPN kon op afstand zien dat het glasvezelkastje kapot was de medewerkster vertelde we gaan hem gelijk opsturen zaterdag kunt u hem afhalen . Zaterdag gebeld nee we gaan hem nu pas sturen je krijgt hem de 24e
top KPN
ps ik zal jullie vertellen dat het na de 24e nog niet opgelost is en zitten we met de feestdagen met helemaal niets.
Bladzijde 1 / 1
KPN is geen bol.com waar ze tot middernacht in de weer zijn om alle pakketjes de deur uit te krijgen denk ik. Vrijdagmiddag 5 uur stoppen ze er mee vermoed ik, misschien nog wel eerder. Is je pakketje dan nog niet weg? Jammer joh, maandag gaan we weer verder.
Als jij je kastje dinsdag in huis krijgt mag je in je handen klappen.
@Marlon92 KPN is geen klein bedrijf, hij heeft een eigen logistiek centrum en is een grote klant van bezorgersdiensten. Het logistiek centrum van grote klanten wordt idr ook nachts bediend. Dat zag ik b.v. bij een retour zending, dat om 03:00 bij KPN bezorgd was, en de vrachtwagen wacht zeker 30min om te lossen en nieuwe lading in te laden.
heb je toevallig ook al een andere stroomadapter geprobeerd. 12V denk ik. wie weet helpt dat scheelt je weer wachten. en op marktplaats staan genoeg modules als het te lang duurt
heb je toevallig ook al een andere stroomadapter geprobeerd. 12V denk ik. wie weet helpt dat scheelt je weer wachten. en op marktplaats staan genoeg modules als het te lang duurt
Beste @Maikel Drost op Marktplaats is niets te koop aangaande glasvezelkasten van KPN en als ze al toevallig illegaal te koop zijn gaan ze niet werken.
Vindt het vreemd als deze kapot is dat het niet aangegeven wordt met een rood lampje of zoiets
@Martinlms Deze heeft een storingsgevoelige LAN-poort. Als de glasvezel verbinding niet goed is, brandt het alarm lampje. Zijn de LED-lampjes op de WAN-poort van jouw modem wel aan? Als deze ook uit zijn en het internet lampjes van modem knippert is echt de LAN-poort van het glasvezel-kastje kapot. De stroomadapter lijkt te werken.
Dit is vreemd. Er is gewoon een werkende verbinding. Heb jeje modem al is helemaal terug naar fabrieksinstellingen gebracht. Zodat hef modem mogelijk alle informatie weer kan inladen.
Beste @Martinlms heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna herstart?
De LAN-kabel er al eens uitgehaald en opnieuw ingestoken tot je klik hoorde en/of een andere LAN-kabel tussen glaskast en modem geprobeerd?
Goedenavond JanD ga ik gelijk morgen doen, Dankje
Welkom op de community @Martinlms, een aantal dagen geen verbinding hebben is nooit fijn natuurlijk. Is het na de genoemde tips beter geworden? Ik zie geen reactie meer na de suggestie van Jan, was dat de oplossing? Dat weten we alleen als je het noemt, we zien niet wat jij ziet.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.