Skip to main content

Ik krijg steeds een melding dat het wachtwoord van de mobiele WiFi apparaat (Alcatel) niet het juiste is. Zit daar het verkeerde stickertje op?

Had ik ook eens, is nooit opgelost. Gelukkig was het maar een storing van enkele dagen.  Toen was het echte internet weer terug. Succes, en ik ben benieuwd naar de oplossing. 


Bij KPN 0800-0402 krijg ik als oplossing dat ze het apparaat resetten en opnieuw activeren. Dan moet het het binnen een paar uur weer doen. Voelt een beetje als een zoethoudertje. Is geen directe oplossing. Ik moet het maar weer afwachten.
 

Daarom zelf een oplossing bedacht om in ieder geval mijn teams meeting te kunnen doen: Sim kaartje in een oude iPhone 7 gestopt, daar de hotspot van aangezet en daar zitten we nu met zijn allen op. Dat werkt, maar niet zoals bedoeld. Wel tien punten voor Apple, want die hotspot is behoorlijk stabiel met een goed bereik door het hele huis.


Hot spot rules!


Hoi @Terry1234, dat is wel een merkwaardige inderdaad! Het wachtwoord achterop hoort natuurlijk gewoon te werken.
Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder, is het nog gelukt?


@Thomas ja, apparaatje werkt nu naar behoren. Thanks