Skip to main content
Beantwoord

wachtwoord van mn modem expedia v10 opvragen

• September 3, 2020
  • 5 reacties
  • 1234 keer bekeken

Ik ben mijn wachtwoord gegevens kwijt van mijn modem

kan iemand mij helpen met het vinden van mijn wachtwoord zodat ik mijn tv kan linken met mijn WiFi. 

Beste antwoord door Nick83

Er staat maar 1 wachtwoord op: de wireless key. Daarboven staat de netwerk naam die erbij hoort.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 3, 2020

Daar kan niemand u bij helpen. Althans, niemand weet uw WiFi wachtwoord. Het WiFi wachtwoord staat achterop de Experiabox. Als u een ander netwerk gebruikt dan dat daar vermeld staat, dan zult u zelf het WiFi wachtwoord opnieuw in moeten stellen. Met als gevolg dat u dat ook op al de aangesloten apparaten zult moeten doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2020

Welk wachtwoord is het dan? 

alvast bedankt voor je reactie! 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 3, 2020

Er staat maar 1 wachtwoord op: de wireless key. Daarboven staat de netwerk naam die erbij hoort.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 3, 2020

Hi @Eonsoz, Welkom hier! Als je het wachtwoord niet hebt aangepast en de foto is van de achterkant van jouw modem, dan is WPA2 Wireless key: 4ED3E74A76DD  het wachtwoord dat je zoekt. 
Is het inmiddels gelukt om de tv te verbinden met de wifi? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2020

dankje het is gelukt!