Skip to main content

ik ben mijn wiffiewachtwoordt kwijt kan ik een nieuwe krijgen of kan ju7lie ook zien wat ik de oude heb aan wachtwoordt


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste board

Het wachtwoord van de wifi staat, als deze nooit zelf is aangepast achterop het modem. Je herkent deze als WPA 2 key. Is je wachtwoord ooit zelf veranderd? Dan kan je ook via de servicetool je wachtwoord opnieuw instellen. 


Hoi @herman2019, op de manier die Dragons noemt kan je het Wifi wachtwoord vinden. Lukt het daarmee?

Het Wifi wachtwoord is voor ons niet zichtbaar, de genoemde manieren zijn je beste opties daardoor :slight_smile:


Hoi @herman2019, op de manier die Dragons noemt kan je het Wifi wachtwoord vinden. Lukt het daarmee?

Het Wifi wachtwoord is voor ons niet zichtbaar, de genoemde manieren zijn je beste opties daardoor :slight_smile:

Ik probeer de service tool te openen maar krijg steeds de melding “er is iets misgegaan. Probeer later opnieuw” maar de melding blijft komen. Want ik wil het wifi wachtwoord veranderen om de te kijken of het 2.4 of 5  Ghz is .

k heb denk ik 1.5 of 2  jaar geleden de V10a ontvangen en mijn internet toegang is gelijk gebleven aan die ik 10 jaar geleden heb ontvangen 

 


Ja wat dat betreft is de V10A een crime, ik heb het ook ooit opgegeven. Altijd meldingen, de meeste gingen over de beveilging keys. 

Misschien kan je aan @Jasper eens vragen (als jij dat wilt) of hij dat ding eens een reset van zijn kant af kan geven om hem terug te brengen op de fabrieksinstellingen. 


Ja wat dat betreft is de V10A een crime, ik heb het ook ooit opgegeven. Altijd meldingen, de meeste gingen over de beveilging keys. 

Misschien kan je aan @Jasper eens vragen (als jij dat wilt) of hij dat ding eens een reset van zijn kant af kan geven om hem terug te brengen op de fabrieksinstellingen. 

ga het doen

 


Hoi @Ekke, welkom bij ons op het forum. De servicetool is een van de manieren waarop je dat kunt doen, het is ook mogelijk om zelf in te loggen op de Experia Box (via mijnmodem.kpn of 192.168.2.254) en daar naar de Wifi instellingen te gaan. Mocht dat niet lukken kan ik de Experia Box een reset geven. Dat kan ik nu nog niet doen, op je forumprofiel staan namelijk geen gegevens en daardoor kan ik jouw aansluiting niet vinden.


Hoi @Jasper  ik het wachtwoord toch nog kunnen achterhalen. maar bedank voor je reactie

 


Dat is goed om te lezen @Ekke :slight_smile: Mocht je 'm in de toekomst toch kwijtraken heb je nu meerdere opties om het wachtwoord terug te vinden. En als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, daar kan je altijd een eigen topic voor aanmaken.