Skip to main content

Helaas lukt het mij niet om in het Modem V10  in te loggen ondanks de uitleg van een KPN medewerker.De reden dat ik in wil loggen is om het WIFI wachtwoord aan te passen, de reden daarvoor is dat er opvallend veel mensen bij mij voor de woning in de auto zitten te bellen. Nadat ik dan het modem spanningsloos maak vertrekken de meeste weer. Het voorgestede zoeken op internet loopt steeds dood omdat ik onveilige pagina's kom , zelf en links van KPN stuurd mij naar een onveilige pagina.

Hallo @frijo 

 

Je kan het WiFi wachtwoord via deze pagina aanpassen: https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

 

Je kan het ook doen door in te loggen op het modem, standaard heeft de V10 bij de 1ste keer inloggen geen wachtwoord nodig, die moet je daarna wel gelijk instellen.
Bij het tabblad WiFi kan je daarna het WiFi wachtwoord aanpassen.

Zie dit artikel hoe je kan inloggen:

 

Inloggen webinterface

De webinterface kun je gebruiken om bij de verschillende instellingen van de V10 te komen. Je kunt deze naar wens aanpassen. De webinterface open je zo:

  1. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  2. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord
    De gebruikersnaam voor de V10 is Admin. De V10 heeft geen standaard wachtwoord. De eerste keer inloggen gaat zonder wachtwoord. Direct daarna moet je zelf een instellen.