Skip to main content

Dag,

Ik probeer in te loggen op de wifiversterker met het wachtwoord zoals dat op het uitneembare lipje staat. Volgens de blauw brandende indicator heb ik de juiste versterker te pakken, maar met ‘admin’ en het vermelde wachtwoord blijft het ding mij toegang weigeren. Ik heb het daarna ook met de tweede booster geprobeerd, maar zelfde probleem: geen toegang.

Wat te doen?

 

 

Hoi @Marcel_M . Welkom op het forum.

Wat is precies je doel? Hebben we het hier over Experia Wifi's of over superwifi's? 


Een paar dagen op vakantie.. Vandaar.

Ik heb sinds een week deze boosters bij mijn totaalpakket gekregen. Het zijn de ronde KPN superwifipunten. Mijn doel? Nog onduidelijk, gewoon kijken wat ik er mee kan.

groet Marcel


U probeert in te loggen op dit login formulier?

En gebruikt het Admin Password? 

 


Klopt. admin( staat vast) en het daaronderstaande wachtwoord.

Ik heb het bij beide versterkers geprobeerd, maar geen resultaat… helaas.


Heb je ook de QR code geprobeerd, @Marcel_M ?


Heeft een monteur ze ooit geinstalleerd? Wellicht heeft hij ingelogd en vergeten het aangepaste wachtwoord op te schrijven?

Als geen enkel wachtwoord meer werkt, zul je ze moeten resetten met het pinnetje achterop. Alleen de gene die bekabeld aangesloten is, zou voldoende moeten zijn. Als het goed is gaat de 2e mee. Daarna nog eens proberen in te loggen via ip adres of thuisapp. Beheerderswachtwoord opnieuw bedenken.


Het is me uiteindelijk gelukt via de app op de telefoon. In eerste instantie werd het wachtwoord (via de QR code nog geweigerd) maar daarna werd mij opeens om een. nieuw wachtwoord gevraagd en kon ik alles inregelen.

Dank allemaal voor de tips