Skip to main content

Ik weet hoe ik moet inloggen op mijn modem met 192.168.2.254, ik weet ook hoe ik een reset kan doen, wat ik niet weet is ( voor zover mogelijk ) hoe ik mijn wachtwoord kan wijzigen om in te loggen op mijn modem zonder alle persoonlijke instellingen kwijt te raken?

 

Ik vraag dat omdat KPN servicemonteurs meerdere keren lange tijd bij mij zijn geweest om het wifi signaal zo in te stellen dat ik ook overal wifi heb, als ik alles reset, ben ik ook alles weer kwijt!

 

Hoi maboto, een hele goeie vraag heb je daar!

Begrijpelijk dat je niet alle instellingen wil verliezen als het nu goed werkt. Om het wachtwoord van het modem te kunnen wijzigen, ben je wel het huidige wachtwoord nodig. Als die is aangepast door de monteur, check dan eens of die hem niet op een kaartje heeft geschreven en wellicht achter op het modem heeft geplakt. Anders ben ik bang dat het toch nodig zal zijn om het modem terug naar de fabrieksinstellingen te zetten. Hier: Experiabox op onze website kun je er eventueel meer over teruglezen.


Moet je bijna 2 weken wachten voor überhaupt een reactie, heeft mijn schijnbaar mijn vraag niet goed gelezen en begrepen en dus nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen.

Vraag is: kan ik wachtwoord van mijn modem wijzigen nadat ik ben ingelogd, zonder deze terug te zetten naar fabrieksinstellingen??


Uit je vorige bericht heb ik niet opgemaakt dat je al kon inloggen. Als dat lukt, dan heb je onder instellingen bij accountmanagement de optie om het admin wachtwoord aan te passen. Mijn vorige reactie van 31 oktober is van toepassing als je niet kunt inloggen. 


Reageer