Skip to main content

Beste allemaal,

 

Onlangs heb ik een melding gekregen van “verdachte activiteit op het huidige netwerk” met als advies uit te loggen. Nu is dit mijn thuis netwerk. Ik heb via de router de verbonden apparaten gecontroleerd, dit klopt.

 

Nu wil ik voor de zekerheid het wachtwoord veranderen. Echter de wifi wachtwoord die ik toepas binnen het bedieningsscherm/menu van de router wordt niet daadwerkelijk toegepast. Ik heb de router vervolgens gereset en het blijkt dat hij wel het nieuwe wachtwoord voor mijn router onthoud en toepast, maar niet het nieuwe wifi wachtwoord. 

Ik heb ook de tool gebruikt deze gaf aan dat het succesvol is gewijzigd. Dit is helaas niet het geval.

Iemand een idee wat ik kan proberen?

 

Ik heb een v10 experia box

 

Alvast bedankt

Hallo @Nk123 

 

Waar kwam die melding vandaan, een AV programma, browser of anders?
Stond er ook nog bij wat die verdachte activiteit was?

Heb je ook extra WiFi punten zoals SuperWiFi's dan moet je daarin het wachtwoord van de WiFi aanpassen en op de EB V10 hoort WiFi dan uit te staan.


Goedemiddag,

De melding kregen wij binnen via onze telefoons (gelijktijdig). Eerst met Samsung contact opgenomen en zij gaven aan het beste het wachtwoord en dergelijke te veranderen.

 

Je tip over het SuperWifi punt was de doorslag, daar had ik niet bij stil gestaan.

 

Bedankt voor de hulp!