Skip to main content

"Nieuwe" Xperiabox V10 ontvangen, ter vervanging van de V9. Deze gereset, want er zat nog blijkbaar een vorig wachtwoord in opgeslagen. Na het aanroepen van de Xperiabox via "”deze pc" en "netwerk” kon ik inloggen op de Xperiabox en een eigen wachtwoord ingeven. Bovenin de balk met het IP-adres van de Xperiabox staat een waarschuwingsdriehoek. Klik ik daarop dan komt er een pop-up met de mededeling dat deze site niet beveiligd is en dat ik word afgeraden om vertrouwelijke informatie zoals een wachtwoord in te geven. En dat moet juist op deze site. (??)  Hoe is dit te rijmen?

Ook bij inloggen via het IP-adres krijg ik die waarschuwing. 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

De Experiabox staat bij u in huis, de verbinding blijft dus ook bij u in huis. De verbinding loopt niet over internet. U kunt daarom dus ook veilig het wachtwoord invoeren. 

Als het zou gaan om een website op internet, buiten uw huis dus, dan zou deze melding wel kloppen. Dan zou het gevaarlijk zijn om een wachtwoord in te voeren. En daar is deze melding ook voor bedoelt. 


Hartelijk dank Nick83! 

Dat is hele geruststelling. Vooral omdat ik bijna alleen maar thuis werk. 

Groeten, Hans.


Ik kom niet in mijn V10 box. Moet een wachtwoord invullen maar heb me nooit aangemeld. Mijn camera beelden kan ik niet meer bekijken als ik buithuis ben.Wie kan mij helpen?


Ik kom niet in mijn V10 box. Moet een wachtwoord invullen maar heb me nooit aangemeld. Mijn camera beelden kan ik niet meer bekijken als ik buithuis ben.Wie kan mij helpen?

De eerste keer zonder wachtwoord inloggen.