Skip to main content
Vraag

Wagemakers heeft geen internet

  • December 30, 2020
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Het probleem is inmiddels opgelost modem brand weer groen nadat het modem 1,5 uur op rood heeft gestaan het bericht of topic mag verwijderd worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 30, 2020

Heeft de medewerker van de kpn chat je ook verteld dat je een nieuw modem krijgt, zoniet dan raad ik je aan om morgen te bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je een medewerker wilt spreken.

Vul voor de zekerheid je postcode, huisnummer en klantnummer in op je forum profiel


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Het probleem is inmiddels opgelost modem brand weer groen nadat het modem 1,5 uur op rood heeft gestaan.

 


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 30, 2020

Als je het nummer van de storingsdienst hebt dan gewoon bellen


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Dank je wel Jimmy het probleem heeft zich inmiddels zelf wonderbaarlijk net opgelost het modem brand inmiddels weer groen na 1,5 uur op rood gestaan te hebben.